شناسهٔ خبر: 22943196 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه راه‌مردم | لینک خبر

محدودیت‌های امنیتی مانع حضور رئیس جمهور درجلسات جامعه روحانیت است

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: دعوت نامه‌های ما مرتب برای رئیس جمهور ارسال می شود اما حضور وی در جلسات به دلیل محدودیت های امنیتی امکان پذیر نیست.

صاحب‌خبر -

، حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز صبح امروز در نشست خبری با اشاره به لزوم هم اندیشی دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا اظهار کرد: ما از گفتگو با احزاب و گروه های مختلف سیاسی در راستای اهداف جامعه روحانیت مبارز حمایت می کنیم.

وی افزود: ما در پی این هستیم که وحدت و انسجام ملی در سایه رهبری شکل بگیرد. تلاش می کنیم که این انسجام با گفتگو فراهم شود. در همین باره، من به عنوان سخنگوی جامعه روحانیت مبارز، چند گفتگو با آقایان انصاری و ابطحی داشته ام.

مصباحی مقدم درباره تمایل حسن روحانی برای حضور در جلسات جامعه روحانیت مبارز گفت: این موضوع در جامعه روحانیت گزارش شد اما تصمیم خاصی گرفته نشده است. دعوت نامه های ما مرتب برای رئیس جمهور ارسال می شود اما وی به دلیل محدودیت های امنیتی، برای حضور در جلسات جامعه محدودیت دارد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در جامعه روحانیت درباره مفهوم نواصولگرایی بحثی شده است گفت: خیر؛ بحثی درباره نواصولگرایی نشده است.

نماینده سابق مجلس در ادامه درباره جلسات کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص اظهار کرد: ۹ جلسه کمیسیون اقتصادی مجمع تشکیل شده است. جلسه دهم هم این هفته تشکیل شد. جلسه یازدهم هم فردا سه شنبه درباره مسائل پولی و بانکی با حضور نمایندگان بانک مرکزی برگزار می شود.

نظر شما