شناسهٔ خبر: 22941813 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آی‌تی‌‌من | لینک خبر

بدون تیتر

صاحب‌خبر -

مهر- طبق آنچه فایننشال تایمز با ذکر منابع آگاه نوشته است، بانک های بزرگ آمریکا نظیر جی پی مورگان، سیتی گروپ و بانک آو امریکا، از امروز که بورس های سی بوئه گلوبال مارکتز و سی ام ای گروپ شروع به تجارت سهام با ارز دیجیتال خواهند کرد، برای مشتریان خود تجارت بیت کوین را آزاد نخواهند کرد.
  فارس- طبق بند درآمدها، واگذاری دارایی سرمایه ای و واگذاری دارایی های مالی لایحه بودجه سال 97 بابت حقوق ورودی خودرو 2 هزار و 205 میلیارد تومان پیش بینی شده است. این رقم در لایحه بودجه 96 معادل 3 هزار 200 میلیون تومان برآورد شده بود.
  ایرنا- بر اساس لایحه بودجه 1397 درآمد حاصل از عوارض خروج مسافر از مرزهای کشور برای هر نفر 2 میلیون و 200 هزار ریال و عوارض خروج زائرین حج تمتع، عمره و عتبات عالیات نصف این رقم یعنی یک میلیون و یکصد هزار ریال پیش بینی شده است.  همچنین در لایحه بودجه 1397 عوارض تعیین شده برای سفر دوم به میزان 50 درصد و سفرهای سوم و بیشتر به میزان 100 درصد افزایش در نظر گرفته است که مبلغ 400 هزار ریال از عوارض خروجی برای توسعه زیرساخت ها و تاسیسات گردشگری و حمایت از بخش میراث فرهنگی و صنایع دستی اختصاص می یابد.

برچسب‌ها:

نظر شما