شناسهٔ خبر: 22934961 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

واکنش جمعیت الوفاق به تلاش آل خلیفه برای عادی سازی روابط با اسرائیل

ابنا / ابنا

جمعیت اسلامی الوفاق بحرین در بیانیه ای اعلام کرد که هر گونه تلاش سازش کارانه ای از طرف دولت بحرین برای عادی سازی روابط با اسرائیل خیانت به آرمان فلسطین و نیز خیانت به ملت بحرین است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ جمعیت اسلامی الوفاق به سفر هیأت وابسته به رژیم آل خلیفه به فلسطین اشغالی واکنش نشان داد.

این جمعیت با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ما سفر هیأت بحرینی به شهر قدس را به شکل قاطع رد می کنیم. ملت بحرین اعم از شیعه و سنی پایبند به آرمان فلسطین هستند.

در ادامه این بیانیه آمده است: هر گونه تلاش سازش کارانه ای از طرف رژیم آل خلیفه برای عادی سازی روابط با اسرائیل خیانت به آرمان فلسطین و نیز خیانت به ملت بحرین است.

جمعیت اسلامی الوفاق در این بیانیه ضمن تاکید بر حمایت خود از انتفاضه مردم فلسطین و حرکت های حامی قدس و فلسطین در جهان خاطرنشان کرد: هیأتی که از بحرین به قدس سفر کرد، نماینده ملت بحرین نیست.

خاطرنشان می شود یک هیأت رسمی بحرین طی روزهای اخیر با کسب موافقت رسمی از پادشاه این کشور وارد تل آویو پایتخت رژیم صهیونیستی شد. اعضای این هیأت ۲۴ نفره که گروه خود را "بحرین این‌ چنین است" نامگذاری کرده اند قرار است چهار روز در سرزمین های اشغالی اقامت کنند.

.......................
پایان پیام/ 268

نظر شما