شناسهٔ خبر: 22931885 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

طی نامه‌ای صورت گرفت

تقدیر حجت‌الاسلام محمدیان از وزیر بهداشت برای برگزاری جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان

رئیس شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های سراسر کشور طی نامه‌ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص برگزاری سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان و اولین جشنواره استادان تقدیر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمد محمدیان رئیس شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های سراسر کشور طی نامه‌ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص برگزاری سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان و اولین جشنواره استادان تقدیر کرد.

در ابتدای نامه محمدیان آمده است: با احترام و آرزوی توفیق الهی، بدینوسیله از زحمات بی‌دریغ جنابعالی و همکاران محترم در برگزاری شایسته «سی‌ودومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان» و «اولین جشنواره ملی قرآن و عترت استادان و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها» سپاسگزاری می‌نمایم.

در ادامه تاکید شده است: بدون شک، برگزاری این دوره از «جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان» از ویژگی‌های ستودنی برخوردار بود که از جمله می‌توان به حضور چشمگیر دانشجویان عزیز و استادان ارجمند، به کارگیری عوامل اجرایی آگاه و توانمند، بهره‌مندی از حضور داوران مجرّب و کارآزموده و در نهایت برگزاری اختتامیه‌ای باشکوه و همراه با معنویت، شور و شادابی اشاره کرد.

در پایان آمده است: ضمن تقدیر از تلاش‌های تمام خادمان قرآن و عترت و مسئولان فرهنگی دانشگاهی که در محیط آموزش عالی کشور به امر خطیر گسترش فرهنگ قرآنی اهتمام ورزیده‌اند. توصیه می‌نمایم ظرفیت ایجاد شده در بدنه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور تقویت شده و آموزش معارف و مهارت‌های قرآن کریم دانشجویان و ارتقای سطح کمّی و کیفی فعالیت‌های قرآنی در آن دستگاه بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد، به گونه‌ای که در آینده‌ای نزدیک فعالیت‌های قرآنی آن وزارتخانه محترم به عنوان الگو مدنظر سایر دستگاه‌ها قرار گیرد. در پناه قرآن و عترت، قرین بهروزی و سلامت باشید.

انتهای پیام/

نظر شما