شناسهٔ خبر: 22923586 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

رسن آماده بازی، پرسپولیس آماده رکوردشکنی

پرسپولیس فردا با شکست صنعت نفت آبادان می تواند رکورددار کسب بالاترین میانگین امتیاز در نیم فصل شود.

صاحب‌خبر -
تنها بازی باقیمانده از نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال فردا در ورزشگاه آزادی بین پرسپولیس و صنعت نفت آبادان برگزار می شود.

به گزارش نامه نیوز، قرمزها به خاطر بازی با الهلال عربستان نتوانستند در هفته هشتم با نفت بازی کنند و این بازی به تعویق افتاد و قرار است فردا برگزار شود.

پرسپولیس در حال حاضر با 4 امتیاز اختلاف با پارس جنوبی صدرنشین لیگ است و اگر بتواند نفت آبادان را شکست دهد 7 امتیاز اختلاف ایجاد کرده و در صدر جدول دست نیافتنی خواهد شد.

ضمن اینکه قرمزها از نظر میانگین امتیازی در نیم فصل نیز رکورددار تاریخ لیگ برتر خواهند شد و رکوردی که سپاهان در لیگ دوم خلق کرد را خواهند شکست.

خبر خوب برای شاگردان برانکو بازگشت بشار رسن عراقی به شرایط آرمانی است، البته برانکو قصد ندارد ریسک کند و به ترکیب تیم برنده دست بزند.

وی احتمالا فردا نیز تیمش را با ترکیب علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، وحید امیری، محسن مسلمان، علی علیپور و گادوین منشا به میدان خواهد فرستاد.

در سمت مقابل نفتی ها بعد از اعتصاب و مشکلات فراوان حاضر شدند تمرین کنند و برای این بازی آماده شوند. نفت فعلا در رده هفتم قرار دارد و اگر سه امتیاز بازی با پرسپولیس را بگیرد به رده ششم صعود خواهد کرد.

نظر شما