شناسهٔ خبر: 22917122 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

رجا دولت را به گرانی بلیت قطار تهدید کرد

مدیرعامل رجا با بیان این‌که تخصیص ندادن بموقع منابع برای جبران زیان‌های ناشی از خدمات تکلیفی و قطارهای حومه‌ای باعث بروز مشکلات متعدد مالی در راه خدمت‌رسانی شده است، گفت: اگر دولت طلبمان را ندهد، ناگزیر به اتخاذ تصمیمات جدید هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم، محمد رجبی اظهار کرد: با وجود نظر برخی مسئولان و نمایندگان مجلس جهت پرداخت مطالبات شرکت رجا برای ارائه خدمات تکلیفی بخش مسافری ریلی کشور، متأسفانه تاکنون طلب سنگین 3000میلیارد ریالی پرداخت نشده است.

وی با بیان این‌که به دلیل نپرداختن این طلب، شرکت رجا دچار مشکلات عدیده بویژه در پرداخت‌های مالی به پیمانکاران فنی و راهبری، تأمین قطعات و ... شده است، تصریح کرد: رجا برای ارائه این خدمات تکلیفی ویژه برای قطارهای حومه‌ای و محلی طلب 3000میلیارد ریالی از دولت دارد که لازم است مسئولان در دولت و نمایندگان مجلس برای پرداخت این طلب به بزرگ‌ترین شرکت ریلی مسافری کشور تسریع و تعجیل کنند، وگرنه این شرکت ناگزیر به اتخاذ تصمیمات جدید است.

وی تأکید کرد: باوجود اعلام قبلی مبنی بر حذف قطارهای محلی و حومه‌ای در صورت نپرداختن مطالبات رجا، این شرکت در اولین اقدام چاره‌ای جز افزایش قیمت برای ارائه این خدمات در قطارهای حومه‌ای ندارد.

رجبی افزود: حال که یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت توسعه بخش ریلی به‌عنوان ایمن‌ترین وسیله سفر برای استفاده هموطنان بویژه در مسیرهای محلی و حومه‌ای قرار گرفته است، پس نباید با ایجاد شرایط خاص، شرکت رجا را که تنها شرکت ارائه‌دهنده خدمات تکلیفی ریلی در کشور بوده و هست دچار مشکل و چالش کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما