شناسهٔ خبر: 22907937 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تسنیم از لیگ دسته اول فوتبال گزارش می‌دهد

تقابل دو خط دفاع آهنین در حساس‌ترین دیدار پایان نیم فصل

R41382/P41362/S6,61/CT7

تیم برق جدید فارس و خونه به خونه بابل در حساس‌ترین دیدار هفته هفدهم در شیراز به مصاف هم می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، در چارچوب هفته پایانی نیم فصل لیگ دسته اول فوتبال ساعت 14 روز یک‌شنبه 19 آذرماه دو تیم برق جدید فارس و خونه به خونه بابل به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار به میزبانی تیم برق جدید در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار می‌شود.

تیم برق جدید فارس که در 4 بازی گذشته خود تنها 5 امتیاز کرده و فاصله امتیازیش با صدر جدول به 8 امتیاز رسیده است برای کم کردن اختلاف امتیاز خود با تیم صدرنشین به 3 امتیاز کامل این دیدار خانگی نیاز دارد.

در مقابل تیم خونه به خونه بابل قرار دارد که تنها با یک اختلاف امتیاز کمتر نسبت به تیم برق در رده چهارم قرار دارد و در صورت برد در این دیدار بدون در نظر گرفتن نتایج دیگر رقبا جایگاه برقی‌ها را در سکوی سوم خواهد گرفت.  

تیم برق جدید فارس در صورت برد در این دیدار با احتساب عدم نتیجه‌گیری دیگر رقبا به رده دوم جدول می‌رسد، تیم خونه به خونه بابل نیز در صورت برد در این دیدار با احتساب عدم‌نتیجه‌گیری دیگر رقبا به رده دوم جدول صعود می‌کند.

تیم برق جدید فارس در 16 بازی گذشته 15 گل زده و در مقابل 9 گل دریافت کرده، تیم خونه به خونه بابل نیز در 16 بازی گذشته 17 گل زده و در مقابل 8 گل دریافت کرده است.  هر دو تیم از خط دفاع خوبی برخوردار هستند و همین امر کار را برای هر دو طرف سخت خواهد کرد.

شاگردان مهابادی در حال حاضر با 8 برد، 5 تساوی، 3 باخت و کسب 29 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند. تیم خونه به خونه بابل نیز با 7 برد، 7 تساوی، 2 شکست و کسب 28 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند. تیم‌های نفت مسجد و بادران تهران نیز در رده اول و دوم جدول قرار دارند. تیم‌های شهرداری تبریز، صبای قم و راه‌آهن تهران نیز سه تیم انتهای جدول هستند.

نتایج قبلی تیم برق جدید فارس

شاگردان مهابادی در هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل تیم مدعی و با تجربه ملوان بندرانزلی قرار گرفتند و با تک گلی که در دقیقه 35 بازی وارد دروازه آنها شد نتیجه این دیدار را به میزبان خود واگذار کردند.

تیم برق جدید فارس در هفته دوم در دیداری خانگی مقابل راه‌آهن تهران قرار گرفت و در پایان با نتیجه یک بر صفر بر این تیم غلبه کرد. در هفته سوم تیم برق جدید فارس مقابل شهرداری ماهشهر با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

این تیم در هفته چهارم رقابت‌ها یک بر صفر از سد شهرداری ماهشهر گذشت. شاگردان مهابادی در هفته پنجم نیز با نتیجه یک بر صفر اکسین البرز را پشت سرگذاشتند. نارنجی‌پوشان شیراز در هفته ششم مقابل مس کرمان بدون گل به تساوی رسیدند.

شاگردان کمالی در هفته هفتم با نتیجه 2 بر یک از سد صبای قم گذشتند و در هفته هشتم نیز مقابل ماشین‌سازی تبریز یک بر صفر پیروز شدند. این تیم در هفته نهم مقابل تیم مدعی بادران تهران 2 بر صفر پیروز شدند.

شاگردان مهابادی در هفته دهم مقابل تیم نساجی به تساوی یک بر یک دست یافتند و در هفته یازدهم مقابل تیم فجر شهید سپاسی با گلی که به اشتباه به دروازه خود وارد کردند یک بر یک به تساوی رسیدند.

این تیم در هفته دوازدهم مقابل تیم مس رفسنجان 2 بر یک پیروز شدند و در هفته سیزدهم مقابل تیم صدرنشین نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل رضایت داد. در هفته چهاردهم نیز مقابل تیم ایرانجوان بوشهر به تساوی یک بر یک رسید.

برقی‌ها در هفته پانزدهم مقابل آلومینیوم اراک یک بر صفر مغلوب شدند و در هفته شانزدهم مقابل گل‌گهر سیرجان 2 بر یک پیروز شدند.

انتهای پیام/

نظر شما