شناسهٔ خبر: 22905671 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

مدل مدیریتی گرشاسبی/ مذاکره به جای دعوا

سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس به جای درگیری و لجبازی با طلبکاران این باشگاه، قصد مذاکره و مصالحه را دارد.

صاحب‌خبر -
به گزارش نامه نیوز به نقل از خبرورزشی، در ماه های گذشته هرگاه طلبکاران باشگاه پرسپولیس قصد پیگیری مطالبات شان را داشتند، از سوی برخی مدیران و نزدیکان به باشگاه با جمله «شکایت کن تا به پولت برسی» مواجه می شدند اما حالا و در زمان مدیریت گرشاسبی خیلی از مسائل دچار تغییر شده است.
حمید گرشاسبی مدیری آرام و بیزار از حاشیه و لجبازی است و به جای آن که به جنگ با طلبکاران باشگاه برود، آنها را آرام کرده و به دنبال مصالحه با این طلبکاران است تا با این کار، از افزایش شکایات علیه پرسپولیس بکاهد. او همچنین به جای ادامه دادن لجبازی و نامه نگاری های عجولانه با باشگاه ریزه اسپور، بنا را بر سازش و مذاکره با مدیران این باشگاه گذاشته تا شاید با بخشیدن شکایت شان از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه بتواند از محرومیت نقل و انتقالات در تابستان آینده خلاص شود.
این مدل مدیریتی بدون هیچ شک و تردیدی می تواند آینده پرسپولیس را بسازد.