شناسهٔ خبر: 22903699 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در پی زلزله کرمانشاه؛

دعوت جامعه اسلامی دانشگاه کردستان از آخوندی/ اقدامات خود برای زلزله زدگان را در جمع دانشجویان شرح دهید

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کردستان با ارسال نامه‌ای به عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی جهت حضور در دانشگاه کردستان دعوت به عمل آوردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کردستان با ارسال نامه ای به عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی جهت حضور در دانشگاه و توضیح در خصوص اقدامات صورت گرفته برای زلزله زدگان کرمانشاه در جمع دانشجویان دعوت به عمل آوردند.
در متن این نامه آمده است:
 
بسمه تعالی
برترین شما نیکوکارترین شما از نظر اخلاق است، آنان که خود را آماده خدمت کرده و با دیگران با الفت و محبت زندگی می کنند. (پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم)

 وزیر محترم راه و شهرسازی
جناب آقای دکتر آخوندی
سلام علیکم

در پی زلزله جانسوز اخیر کرمانشاه که موجب فقدان بیش از 500 نفر از هموطنان عزیز کرد  و آسیب جمعی از این عزیزان و تخریب شدید شهرها و روستاهای زیادی  شده است، با توجه به اهمیت ویژۀ موضوع، شرایط زندگی دشوار زلزله‌زدگان، شرایط خاص جوی، ارتباط مستقیم و تنگاتنگ موضوع با مسئولیت جنابعالی و در اولویت بودن تامین مسکن زلزله‌زدگان و تاکید خاص رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بر این اولویت، از شما با احترام دعوت موکد به عمل می‌آید با حضور یافتن در جمع دانشجویان این دانشگاه که بخشی از آنان ساکن همان مناطق زلزله‌زده و بخشی نیز در همان روزهای نخست در قالب گروه‌های امدادی به مناطق زلزله‌زده راهی شدند، اقدامات و برنامه‌های خود را شرح دهید و به سوالات و شائبه‌های مختلفی که دربارۀ کارکرد دولت محترم و عملکرد شما و وزارتخانۀ مربوطه در اذهان وجود دارد پاسخ بفرمایید.

از خداوند متعال برای شما توفیق روز افزون برای خدمت مخلصانه، و انجام تکالیف سنگین و فوری مرتبط با این موضوع و تخلق هرچه بیشتر به اخلاق نبوی را مسئلت می‌کنیم.

وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى
 
دعوت جامعه اسلامی دانشگاه کردستان از آخوندی/ اقدامات خود برای زلزله زدگان را در جمع دانشجویان شرح دهید 

نظر شما