شناسهٔ خبر: 22898385 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

اخبار کوتاه داخلی

صاحب‌خبر -
قهرمانی ایران در جام جهانی تکواندو
تیم تکواندوی ایران در مرحله‌ی فینال مسابقات تیمی جام‌جهانی ۲۰۱۷ ساحل‌عاج، با کسب پیروزی مقابل روسیه قهرمان جهان شد.
به گزارش ایسنا، بیست و یکمین دوره مسابقات تیمی جام‌جهانی تکواندو به میزبانی سالن ˝تریچویله˝ شهر آبیجان در کشور ساحل‌عاج با قهرمانی تیم تکواندوی ایران به پایان رسید. این مسابقات با حضور ۸ تیم برتر جهان، در گروه مردان برگزار شد و تیم ایران به عنوان قهرمان، روسیه نایب قهرمان، تیم‌های ساحل عاج و کره جنوبی مشترکا بر سکوی سومی ایستادند.سروش احمدی، هادی تیران ولی پور، سید حسین احسانی، مهدی خدابخشی، سعید رجبی و عرفان ناظمی ترکیب تیم دانشگاه آزاد اسلامی را در این رقابت‌ها تشکیل داده بودند.

قیچی‌ساز مشعل‌دار المپیک زمستانی شد
کوهنورد ایرانی عضو باشگاه هشت‌هزاری‌های جهان مشعل دار المپیک زمستانی شد.
به گزارش ایسنا، عظیم قیچی‌ساز کوهنورد پرافتخار ایرانی به عنوان مشعل‌دار المپیک زمستانی ۲۰۱۸ کره جنوبی انتخاب شد.قیچی ساز بهار ۹۶ توانست با فتح قله لوتسه به عنوان چهاردهمین کوهنورد به عضویت باشگاه هشت‌هزاری‌های جهان درآید.المپیک زمستانی از ۲۰ بهمن تا ۶ اسفند در شهر پیونگ‌چانگ کره جنوبی برگزار می شود.

لارستان قهرمان نیم فصل لیگ برتر هندبال بانوان
در آخرین هفته نیم فصل نخست لیگ برتر هندبال زنان، با برتری گچساران مقابل تاسیسات، تیم لارستان به عنوان قهرمانی نیم فصل دست یافت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون، در حساسترین دیدار هفته هشتم لیگ برتر هندبال زنان، نفت و گاز گچساران در خانه به مصاف تیم صدرنشین رفت و توانست این تیم را با حساب ۲۶ بر ۱۶ از پیش رو بردارد تا صدر جدول به لارستان برسد. در دیگر دیدار، شهید چمران لارستان در اصفهان مقابل هیات هندبال این شهر با نتیجه ۳۵ بر ۲۰ پیروز شد و به صدر جدول رسید.
نتایج کامل هفته هفتم لیگ برتر هندبال زنان:
هیات هندبال کردستان ۲۹ – بهمن بهبهان ۲۶
نفت و گاز گچساران ۲۶ – تاسیسات دریایی ۱۶
هیات هندبال اصفهان ۲۰ – شهید چمران لارستان ۳۵
کاروان ورزشی ایران با ۱۱۴ ورزشکار عازم امارات ‌شد
کاروان ورزشی ایران برای شرکت در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان، دیروز با ۱۱۴ ورزشکار عازم امارات ‌شد. به گزارش فدراسیون جانبازان ومعلولین، سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان از فردا در ابوظبی امارات آغاز می‌شود و تا ۲۴ آذر ادامه خواهد داشت. کاروان ورزشی ایران در ۷ رشته ورزشی دوومیدانی، شنا معلولان و نابینایان و کم بینایان، گلبال، بوچیا، وزنه‌برداری، بدمینتون و تنیس روی‌میز در رده‌های سنی جوانان و نوجوانان ۱۴ تا ۲۰سال در دو گروه دختران و پسران در این دوره از بازی‌ها حضور خواهد داشت.

نتایج هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال
در هفته پانزدهم لیگ برتر هشت دیدار برگزار شد که تیمهای پرسپولیس ،استقلال،پارس جنوبی ، سایپا،ذوب آهن و گسترش فولاد برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند .
نتایج کامل بازی ها :
سایپا۱ – پیکان صفر
پارس جنوبی جم۱ – سیاه جامگان صفر
تراکتورسازی ۱ – فولاد ۱
پدیده صفر – ‌گسترش فولاد ۲
سپیدرود رشت صفر – پرسپولیس۱
ذوب آهن۲- نفت تهران صفر
استقلال۳ – سپاهان صفر
استقلال خوزستان صفر -‌ صنعت نفت آبادان۱

شهرداری تبریز نایب قهرمان نیم فصل لیگ برتر والیبال
در پایان دیدار های هفته یازدهم لیگ برتر والیبال شهرداری تبریز سه بر دو شهرداری ورامین را شکست داد و در رده دوم باقی ماند.
به گزارش ایسنا، هفته یازدهم لیگ برتر والیبال با برگزاری سه دیدار همزمان پیگیری شد که در مهمترین آن شهرداری تبریز در سالن اقدمی میزبان شهرداری ورامین بود و در نهایت موفق شد ضمن کسب پیروزی سه بر دو برابر حریف در پایان نیم فصل به عنوان نائب قهرمانی دست یابد. نتایج کامل دیدار های هفته یازدهم بدین شرح است: بانک سرمایه ۳ – سارویه ساری صفر
خاتم اردکان ۲ – هاوش گنبد ۳
رعد پدافند کاشان ۱ – شمس تهران ۳
شهرداری تبریز ۳ – شهرداری ورامین ۲
سایپا تهران ۳ – شهرداری ارومیه صفر (به دلیل ترک زمین از سوی شهرداری ارومیه برگزار نشد)

برچسب‌ها:

نظر شما