شناسهٔ خبر: 22893967 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

رحمتي، نيم فصل دوم در سپاهان

گلر نيمکت‌نشين استقلال با پيشنهاد جدي از سپاهان روبرو شده است.

صاحب‌خبر -

با پايان رقابت‌هاي نيم فصل نخست ليگ برتر و با وجود اينکه زمان قانوني نقل و انتقالات هنوز شروع نشده است، تيم‌ها مذاکراتشان را براي جلب رضايت بازيکنان از باشگاه‌هاي مورد نظر آغاز کرده و هر روز اخبار جديدي در اين زمينه منتشر مي‌شود.

يکي از تيم‌هايي که نياز به تقويت جدي در نقل و انتقالات زمستاني دارد، سپاهان است که نتايج خوبي تا به اينجا کسب نکرده و به همين دليل قرار است بازيکنان جديدي به اين تيم اضافه شوند تا روند نتيجه‌گيري آنها در نيم فصل دوم بهبود پيدا کند.

سپاهان در نيم فصل نخست در پست‌هاي زيادي با ضعف روبرو بوده که شايد بالاترين آن پست دروازه‌باني باشد. جايي که لي اوليويرا و مهدي صدقياني نتوانستند به خوبي از عهده مسئوليت خود بر بيايند و کادرفني به هيچ وجه از عملکردشان رضايت ندارد.

از مدت‌ها پيش از پايان نيم فصل صحبت از علاقه سپاهان به جذب دروازه‌بان در تعطيلات نيم فصل بود که مهدي رحمتي، گلر نيمکت‌نشين استقلال به عنوان اصلي‌ترين گزينه مطرح مي‌شد ولي اين موضوع بارها از سوي باشگاه و اين بازيکن تکذيب شد.

با اينحال از اصفهان خبر مي‌رسد عملکرد ضعيف گلر سپاهان در بازي با استقلال آخرين فرصت به گلرهاي اين تيم بود و بعد از پايان بازي تلاش‌ها براي جلب رضايت گلرهاي مورد نظر باشگاه شروع شده است.

گزينه اصلي سپاهان در حال حاضر رحمتي است ولي هنوز پاسخ روشني از اين بازيکن براي سپاهاني شدن دريافت نکرده‌اند. در صورتي که مذاکره با او به نتيجه نرسد، مسئولان باشگاه به سراغ ساير گزينه‌ها مي‌روند که شنيده‌ مي‌شود عليرضا حقيقي و محمدرضا اخباري هم جزو گزينه‌ها هستند.

رحمتي در دو مقطع سابقه حضور در سپاهان را داشته و 2 قهرماني ليگ با اين تيم کسب کرده است و خاطرات خوبي از اصفهان دارد و ممکن است بازگشت به اين تيم او را به روزهاي اوج بازگرداند.

نظر شما