شناسهٔ خبر: 22812854 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شکوه همدلی برای دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در تبریز

همایش شکوه همدلی امروز در تبریز با تجلیل از دانش آموزانی با نیاز‌های ویژه و خیران این حوزه همراه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این همایش در آستانه سوم دسامبر (۱۲ آذر)؛ روز جهانی معلولان در تبریز برگزار و در آن از ۶۰ دانش آموز موفق با نیاز‌های ویژه و ۴۰ خیر تامین کننده نیاز‌های آموزشی و درمانی دانش آموزان استثنایی استان تجلیل شد.
مریم خوشبخت، مدیرآموزش و پرورش استثنایی آذربایجان شرقی گفت: همایش شکوه همدلی با هدف معرفی توانمندی‌های دانش آموزان و فارغ التحصیلان با نیاز‌های ویژه و آشنایی خیران با نیاز‌های درمانی و آموزشی این قشر و جذب مشارکت‌های آنان برگزار شد.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: مشکل اشتغال معلولان نیازمند تغییر و بازنگری در نظام نامه‌ها و شرایط استخدامی ادارات است.
محمد اسماعیل سعیدی افزود: تنها پیش بینی ۳ درصد استخدام معلولان در ادارات، پاسخگوی مشکل اشتغال معلولان نیست از این رو باید در مجلس پیگیری شود.
وی همچنین با تاکید بر ضرورت مناسب سازی فضا‌های شهری برای معلولان گفت: در کمیسیون عمران مجلس با اتخاذ تصمیماتی، مناسب سازی فضا‌های شهری به یک الزام تبدیل خواهد شد.

شکوه همدلی برای دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در تبریز شکوه همدلی برای دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در تبریز شکوه همدلی برای دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در تبریز شکوه همدلی برای دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در تبریز شکوه همدلی برای دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در تبریز

نظر شما