شناسهٔ خبر: 22782206 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آخرین اخبار از زلزله غرب کشور؛

سردار عبداللهی:ماشین آلات قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه در خدمت مناطق زلزله‌زده

تهران - ایرنا - فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: پس از وقوع زلزله نیروها و ماشین آلات کارگاه‌های مستقر در استان های ایلام و کرمانشاه به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری بسیج، سردار پاسدار عبادالله عبداللهی اظهار کرد: پس از وقوع زلزله نیروها و ماشین آلات کارگاه‌های مستقر در استان های ایلام و کرمانشاه به مناطق زلزله زده اعزام شدند و هم اکنون در حال امدادرسانی و آواربرداری هستند.
در پی وقوع زلزله در استان‌های کرمانشاه و ایلام، با دستور فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) امکانات و ماشین‌آلات کارگاه‌های مستقر در این استان‌ها در همان ساعات اولیه برای امدادرسانی و آواربرداری و بازکردن راه های مواصلاتی عازم مناطق حادثه‌دیده شدند.
ه گزارش ایرنا شب گذشته در فاصله ساعت 21 تا 22 مناطق مرزی غرب کشور دو بار لرزید که زلزله دوم به بزرگای 7.3 ریشتر بود؛ در اثر این زمین لرزه مسیر ارتباطی سرپل ذهاب مسدود و خسارات زیادی به این مناطق بویژه روستاهای قصرشیرین، ازگله، تازه آباد، ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب وارد شد که در این میان تعدادی از هموطنان کشته شده اند. همچنین در همین زمان زلزله ای در منطقه کردستان عراق هم روی داد و حتی این زلزله بیشتر مناطق کشور ایران و کشورهای همجوار را هم لرزاند.
اجتمام / 1095 ** 1418
خبرنگار : رضائی مجد ** ناشر: مریم برزآبادی

انتهای پیام /*

نظر شما