شناسهٔ خبر: 22714402 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حال شیخ عیسی قاسم وخیم است

یکی از سران جنبش الوفاق بحرین از وخامت حال آیت الله شیخ عیسی قاسم که در محاصره و اقامت اجباری قرار گرفته است خبر داد.

صاحب‌خبر -

حال شیخ عیسی قاسم وخیم استبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما ؛ منابع محلی منطقه الدراز بحرین و یکی از شخصیت های جمعیت الوفاق خبر دادند که وضعیت سلامت آیت الله عیسی قاسم رو به وخامت گذارده و نیروهای امنیتی ای که چندین ماه است منزل ایشان را محاصره نموده اند وارد منزل شده و همچنین در خواست رسیدگی پزشکی و حضور پزشک معالج گردیده است. منطقه الدراز محل سکونت آیت الله عیسی قاسم مرجعیت و رهبر شیعیان و انقلاب بحرین از خرداد 1395 و منزل ایشان مشخصا از خرداد 1396 در محاصره نیروهای امنیتی آل خلیفه اند. به علت محاصره منزل و منطقه و قرار گرفتن ایشان در اقامت اجباری، بارها در طول این مدت روند درمانی ایشان با مشکلات فراوان روبرو شده است.

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد میثم سلمان روحانی بحرینی گفت پس از آنکه حال آیت الله عیسی قاسم به وخامت گرایید مقامات بحرینی برای نخستین بار اجازه ورود پزشکان به منزل وی را دادند.

وضعیت شیخ را به برخی مسئولان سازمان ملل اعلام کرده ایم

مسئول اطلاع‌رسانی انجمن حقوق بشر بحرین گفت  رژیم بحرین قتل تدریجی شیخ عیسی قاسم را در دستور کار قرار داده است
وضعیت شیخ قاسم را به برخی مسئولان سازمان ملل اعلام کرده‌ایم

شبر: وضعیت شیخ عیسی قاسم نشانه جنایت عربستان علیه مردم بحرین است

سید عباس شبر ، رئیس آزادی های دینی در سازمان صلح بحرین در گفتگوی تلفنی با العالم گفت حال عمومی آیت الله عیسی قاسم بسیار وخیم است و برای اولین بار پزشکان اجازه یافتند وی را معاینه کنند.
وی تاکید کرد: وضعی که برای شیخ عیسی قاسم به وجود آمده جنایتی علیه همه مردم بحرین است.
انجمن حقوق بشر بحرین نیز اعلام کرد که اوضاع سلامتی شیخ عیسی قاسم ، مرجع دینی شیعیان بحرین که در محاصره و اقامت اجباری قرار دارد بسیار وخیم گزارش شده است.

روزنامه بحرینی: آیت الله عیسی قاسم نیمی از وزن خود را از دست داده است

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: روزنامه مرات بحرین نوشت آیت الله عیسی قاسم روحانی برجسته بحرینی نیمی از وزن خود را از دست داده است و وضعیت جسمانی اش در آستانه وضعیت خطرناک قرار دارد.
این روزنامه افزود: آیت الله عیسی قاسم تحت نظارت شدید نیروهای وزارت کشور بحرین مورد معاینه پزشکی قرار گرفت.

نظر شما