شناسهٔ خبر: 22604076 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گاز بیش از 10 هزار مشترک در سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی وصل شد

تهران - ایرنا - معاون امور برنامه ریزی و پشتیبانی مدیریت گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: گاز 3 هزار و 500 مشترک شهر ثلاث باباجانی و 7 هزار مشترک شهر سرپل ذهاب که بر اثر زلزله اخیر قطع شده بود، بار دیگر وصل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا از این شرکت، غلامرضا مشایخی که به همراه احمد فعله‌گری، مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان و سیروس شهبازی، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه صبح امروز به‌منظور بازدید از مناطق زلزله‌زده و روند گازرسانی به شهرها و روستاهای آسیب‌دیده عازم منطقه شده بودند، با بیان این مطلب، اظهار داشت: تزریق گاز به شبکه داخلی شهرها انجام شده و شرکت گاز استان کرمانشاه ‌اکنون آماده ارایه خدمات و وصل گاز منازل هموطنان در صورت درخواست و حضور آنان در منازل، با تأیید نظام‌مهندسی است.
وی با حضور در جلسه کمیته بحران شرکت گاز استان کرمانشاه در جریان اقدامات انجام‌شده این شرکت طی هفته گذشته قرار گرفت و ضمن قدردانی از تلاش شبانه‌روزی کارکنان شرکت ملی گاز ایران، گفت: تأکید ما بر این نکته است که هموطنان آسیب‌دیده از زلزله اخیر تا از بازدید لوله‌کشی گاز داخل منازل خود از سوی کارشناسان سازمان نظام‌مهندسی اطمینان حاصل نکرده‌اند، نسبت به استفاده از گاز برای گرمایش و ... اقدام نکنند.
معاون امور برنامه ریزی و پشتیبانی مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران همچنین با اشاره به وصل گاز در بیشتر شهرها و روستاهای آسیب‌دیده، تصریح کرد: اکنون همه مشترکین شهر جوانرود از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و مأموران گازرسانی در تلاشند تا هرچه سریع‌تر گاز منازل دیگر مشترکین شهرهای آسیب‌دیده را وصل کنند.
به گزارش ایرنا، زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه رخ داد که بر اساس اعلام مسئولان 436 کشته و 10 هزار و 179 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده و طبق برآورد اولیه 31 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده است.

اخبار اقتصادی ایرنا در تلگرام: IRNaeco@
اقتصام*2022*2025
خبرنگار: میثم طاهری*انتشار: لیلا جودی

انتهای پیام /*

نظر شما