شناسهٔ خبر: 22602008 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ارسال اقلام اهدایی کارکنان بانک دی به مناطق زلزله‌زده .

در پی وقوع زلزله در مناطق غربی کشور، کارکنان بانک دی در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و کمک به تهیه ملزومات و رفع نیازمندی‌های هموطنان مصیبت‌دیده، بخشی از حقوق خود را به‌صورت داوطلبانه به خرید و ارسال اقلام مورد نیاز هموطنان زلزله‌زده در استان کرمانشاه اختصاص دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک دی، با وقوع زلزله در مناطق غربی کشور، کارکنان بانک دی با هدف کمک به خانواده‌های قربانیان و آسیب‌دیدگان حادثه تلخ و اندوه‌بار زلزله به‌صورت داوطلبانه یک تا پنج روز از حقوق خود را به خرید اقلام مورد نیاز هموطنان زلزله‌زده اختصاص دادند.

علاوه بر موادغذایی مورد نیاز با قابلیت ماندگاری طولانی مدت، با توجه به احتمال شیوع بیماری‌های عفونی در این مناطق، تعداد ۱۴دستگاه کانکس شامل سرویس بهداشتی و حمام سیار و نیز اقلام بهداشتی کودکان از جمله پوشک، شیر خشک و شیشه شیر خریداری شد.

با توجه به سرمای منطقه و در پیش بودن بارندگی، بخشی از کمک‌های نقدی کارکنان بانک دی به خرید وسایل گرمایشی از جمله پتو و تیوپ‌های نایلون به منظور استتار چادرهای زلزله‌زدگان اختصاص یافت.

لازم به ذکر است اقلام اهدایی به همراه نمایندگانی از بانک به استان کرمانشاه ارسال شد و با حضور رییس و کارکنان شعبه کرمانشاه بانک دی و نمایندگانی از جمعیت هلال‌احمر در بین زلزله‌زدگان توزیع شد.

 همچنین روند جمع‌آوری وجوه نقد به منظور کمک‌رسانی به مناطق آسیب‌دیده توسط کارکنان گروه مالی دی همچنان ادامه دارد و اقلام مورد نیاز هموطنان زلزله‌زده مجددا ارسال می‌شود.

انتهای پیام