شناسهٔ خبر: 22565742 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه اردبیل:

بیش از ۲۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در اردبیل اجرا می‌شود

R41374/P1486/S6,49/CT11

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل گفت: همزمان با هفته بسیج بیش از ۲۱۰ برنامه در مناطق مختلف شهرستان اردبیل اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن دهقان‌نیا صبح امروز در جلسه شورای اداری در فرمانداری اردبیل اظهار داشت: همزمان با هفته بسیج بیش از 210 برنامه در مناطق مختلف شهر اردبیل برگزار می‌شود که در این زمینه تمهیدات لازم توسط سپاه حضرت عباس(ع) استان و دستگاههای اجرایی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه هفته بسیج از 29 آبان ماه تا پنجم آذرماه بوده و برنامه‌های این هفته در این بازه زمانی ادامه خواهد داشت افزود: در این هفته برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود و برنامه‌ریزی مهمی در این راستا انجام شده است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل گفت: همزمان با هفته بسیج کارگاههای تولیدی در مناطق مختلف اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد و همچنین اردوهای جهادی، دوره‌های آموزشی دبیران امر به معروف و نهی از منکر، نشستهای بصیرتی و روشنفکری نیز در سطح شهر اردبیل اجرا خواهد شد.

دهقانی‌نیا تصریح کرد: برگزاری کوهپیمایی بسیجیان پیشکسوت، دوره آموزشی واحدهای پوینده، آموزش بدو ورود دانش‌آموزان بسیج، مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج خواهد بود و نیز آئین صبحگاه مشترک واحدهای مقاومت بسیج و به صدا درآوردن زنگ ایثار و شهادت نیز در اردبیل همزمان با هفته بسیج برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری گردهمایی بسیجیان خواهر اصناف و نشست معنوی اعتقادی-اخلاقی، ترویج سبک زندگی اسلامی همزمان با هفته بسیج در اردبیل خبر داد و افزود: پروژه‌های اقتصاد مقاومتی نیز همزمان با هفته بسیج در شهرستان اردبیل افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل اقتدار و عظمت کنونی کشورمان را مدیون خون شهدا دانست و گفت: هم‌اکنون به برکت خون شهدا کشورمان در زمینه‌های مختلف به اقتدار همه‌جانبه دست یافته است و ما قدردان خون شهدا هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما