شناسهٔ خبر: 22481876 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیام های تسلیت و همدردی مقام های لشکری و کشوری در پی زلزله غرب کشور

تهران - ایرنا - در پی زلزله ای که شب گذشته - یکشنبه - بخش هایی از مناطق غربی کشور را لرزاند، مقام های لشکری و کشوری با ارسال پیام هایی ضمن ابراز همدردی، به بازماندگان این حادثه تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

** رییس سازمان بسیج: شایسته است بسیجیان بر تلاش های خود جهت خدمت به حادثه دیدگان بیافزایند
سردار غیب پرور در پیامی اعلام کرد: بسیجیان و مسئولان سپاه‌های کرمانشاه و ایلام از تمامی امکانات بسیج برای کاهش آلام مردم و کمک‌رسانی به حادثه دید‌گان زمین‌لرزه استان‌های غربی کشور استفاده کنند.
این پیام حاکی است: خبر جان باختن تعدادی از هموطنان عزیز در استان های غربی کشور موجب تأثر و تألم خاطر همگان شده است. ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه از تمام بسیجیان استان‌های کرمانشاه و ایلام می‌خواهم پیرو دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی از تمام ظرفیت‌های بسیج در این استان‌ها برای کاهش آلام مردم استفاده نمایند.

** وزیر علوم: دانشگاه های غرب کشور به یاری همه جانبه آسیب دیدگان بشتابند
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیام تسلیت به بازماندگان و مصیبت دیدگان زلزله شب گذشته در غرب کشور تاکید کرد، دانشگاهها و مراکز آموزش عالی در استان کرمانشاه و مناطق همجوار باید با تمام توان،‌ امکانات و نیروی متخصص دانشگاهی به یاری آسیبب دیدگان بشتابند.
منصور غلامی در این پیام به نمایندگی از جامعه علمی و دانشگاهی کشور، ضمن عرض با تسلیت به خانواده‌های مصیبت دیده و آرزوی بهبودی و سلامتی برای مصدومان این حادثه غم‌انگیز، از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مستقر در استان کرمانشاه و مناطق همجوار، در‌خواست کرد با استفاده از تمام توان، امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی متخصص دانشگاهی به یاری مصدومان، آسیب دیدگان و نیروهای امداد‌رسان مستقر در مناطق زلزله زده بشتابند.


** مولاوردی در کانال خود درباره زلزله دیدگان چه نوشت
شهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رییس جمهوری در حقوق شهروندی در کانال خود درباره زلزله شب گذشته ، نوشت:با عرض تسلیت جان باختن هموطنان عزیزمان در زلزله مهیب غرب کشور که قلب ملت ایران و جهانیان را جریحه دار کرد، از خداوند متعال برای بازماندگان صبر و برای مصدومان سلامتی و شفای عاجل مسالت دارم.

** پیام تسلیت وزیر دادگستری برای زلزله‌زدگان کرمانشاه
علیرضا آوایی وزیر دادگستری در پیامی نوشت، اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه ملت شریف ایران اسلامی و به ویژه هموطنان داغدار کرمانشاهی و ابراز همدردی با همه داغداران و آسیب دیدگان این حادثه، از خداوند متعال، برای درگذشتگان، غفران و رحمت الهی، برای مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان و آسیب دیدگان صبر و بردباری مسئلت دارم.

**پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر
حجت الاسلام عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در پیام تسلیتی ضمن ابراز همدردی با زلزله زدگان غرب کشور آورده است: اکنون که چشم عده ای از هموطنان مصیبت زده و رنج کشیده به کمک دستگاه های ذیربط دوخته شده است، با توجه به صدور پیام داهیانه رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی، وظیفه ی همه ارگان های خدمات رسان این است که با همدلی، اتحاد و تلاش مضاعف، به رفع مشکلات بوجود آمده در مناطق زلزله زده بپردازند.

** بنیاد مستضعفان در کنار سایر نهادها به کمک زلزله زدگان می شتابد
روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان در پیام همدردی اعلام کرد این بنیاد در کنار سایر دستگاه ها و نهادهای ذی ربط اقدامات لازم را برای کمک به آسیب دیدگان بعمل خواهد آورد.

** رئیس بنیاد امور بیماری های خاص ضمن ابراز همدری تسلیت گفت
فاطمه هاشمی گفت: تنها غرب کشور نبود که لرزید، کل ایران بخاطر غم و اندوه آسیب دیدگان زلزله غرب کشور، لرزید.
وی افزود:حادثه دلخراش و ناگوار زلزله شب گذشته که منجر به ویرانی های وسیع و فوت و مجروح شدن عده‌ای از هموطنان عزیز، شجاع و غیور غرب کشور که سابقه درخشانی در دفاع از آرمان های ایران اسلامی و تمامیت ارضی کشور داشته اند، کل ایران را در غم و ماتم فرو برد.
ضمن تسلیت به بازماندگان این حادثه، از خداوند متعال می‌خواهم این رویداد تلخ و مصیبت بار را برای این عزیزان با صبر و شکیبایی توام کند.
اینجانب عمیقا تسلیت و همدردی خود و همکارانم در بنیاداموربیماری های خاص را با خانواده‌های داغدیده و آسیب دیدگان این سانحه مصیبت‌بار اعلام می‌کنم.

** پیام تسلیت قائم مقام ستاد اقامه نماز
محمود مظفر قائم مقام ستاد اقامه نماز در پیامی آورده است: زلزله کرمانشاه همه ما را سوگوار و داغدار کرد و بار دیگر در معرض آزمون و امتحان خداوند قرار گرفتیم هر چند این حادثه برای مردم آسیب دیده کرمانشاه سنگین است ولی می توان از این حادثه فرصتی ایجاد نمود تا با همدلی و احسان و نیکوکاری بدون نگاه سیاسی و حزبی و قومی دست به دست هم بدهیم و افتخاری دیگر در خدمت رسانی به همنوعانمان رقم بزنیم و مرهمی بر درد و رنج آنان باشیم.
وی افزود: یادمان باشد مردم کرمانشاه حق بزرگی به گردن مردم ایران دارند. چرا که در زمان جنگ سپر مستحکم و دلاورانه ای را در برابر دشمنان ایجاد نموده و امنیت و آرامش امروز را برایمان رقم زدند.

** پیام تسلیت مدیرعامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور
مدیرعامل اتحادیه تشکل های قرآن و عتر کشور در پیامی ، جان باختن و نیز زخمی شدن جمعی از هموطنان عزیزمان را در زلزله غرب کشور و به ویژه استان کرمانشاه تسلیت گفت.
این پیام حاکی است: اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور به نمایندگی از جامعه قرآنی ایران اسلامی، نیز ضمن ابراز همدردی با هموطنان عزیزمان در استان کرمانشاه و نیز سایر زلزله زدگان، در صورت لزوم، با تمام توان برای امدادرسانی در جهت خدمت رسانی به مصیبت دیدگان و آسیب دیدگان در جهت کاهش آلام مردم عزیز آن استان آماده همکاری می باشند.

اجتمام**

انتهای پیام /*

نظر شما