شناسهٔ خبر: 22413364 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

به‌زودی می‌توان در Assassin’s Creed Origins مدل مو و ریش دلخواه انتخاب کرد

طبق اعلامیه جدید شرکت یوبی سافت، به‌زودی می‌توان در Assassin’s Creed Origins مدل مو و ریش دلخواه انتخاب کرد. جزئیات بیشتر را در ادامه مطالعه کنید.

صاحب‌خبر -
به‌زودی می‌توان در Assassin’s Creed Origins مدل مو و ریش دلخواه انتخاب کرد

طبق اعلامیه جدید شرکت یوبی سافت، به‌زودی می‌توان در Assassin’s Creed Origins مدل مو و ریش دلخواه انتخاب کرد. جزئیات بیشتر را در ادامه مطالعه کنید.

در نخستین روز های آبان ماه، جدیدترین نسخه از سری بازی Assassin’s Creed با نام Origins منتشر شد و توانست نمرات و نقد های خوبی را از منابع معتبر و منتقدان کسب کند و فروش بسیار خوبی را نسبت به نسخه‌های قبلی، به ثبت برساند. در Assassin’s Creed Origins، ما کشور مرموز و رمز آلود مصر را خواهیم دید که بایک شخصیت اصلی آن، در این سرزمین پهناور ماجراجویی‌های هیجان انگیزی را آغاز می‌کند و در داستان عمیق این بازی، قصد دارد تا به نوعی با خدایان مصر، وارد یک مبارزه شود. مبارزات بازی در این نسخه با تغییرات زیادی مواجه شده و ما در Assassin’s Creed Origins دیگر شاهد مبارزه های آسان و از قبل تعیین شده نیستیم. هر یک از دشمنان موجود در مراحل بازی می‌تواند برای بایک چالش بر انگیز باشد و دردسر هایی را ایجاد کند.

هم اکنون چند روزی می‌شود که از انتشار این بازی گذشته و در حال حاضر افرادی زیادی مشغول تجربه این عنوان هستند. در همین بین، برخی از کاربران یک نکته جالب را کشف کردند که به بخش ظاهری شخصیت اصلی بازی یعنی بایک مربوط می‌شود. طبق جزئیات این نکته جالب، بازیکنان در بخش تجهیزات بازی (Gear) قادر خواهند بود تا مدل ریش و موی بایک را تغییر دهند. برای استفاده از این روش جدید، در بخش مذکور باید دکمه L2 و Y یا مثلث در ایکس باکس/پلی استیشن برای تغییر مدل ریش و R2 و Y یا مثلث برای تغییر مدل مو فشار دهید. این تغییر ظاهری کاملا تصادفی و یا به اصطلاح شانسی توسط یکی از کاربران این بازی یافت شده و در صورت خارج شدن از بازی یا کشته در یکی از مراحل و دوباره زنده شدن، تغییرات ظاهری دوباره به حالت قبلی خود برمی‌گردد.

حال پیرامون همین موضوع، یوبی‌سافت هم سکوت نکرده و وجود چنین چیزی را تایید کرده است. همچنین سازندگان اعلام کردند که در بروزرسانی بعدی بازی، قابلیت تغییر ظاهر شخصیت بایک به صورت رسمی در بازی گنجانده خواهد شد و از تنظیمات و منو خاص خود برخوردار خواهد بود. در دقایق اولیه بازی، بایک با ریش‌های بلند و مدل مو متفاوت برای اولین بار ظاهر خواهد شد. اما در بقیه ساعات بازی، ما بایک را با سر تراشیده و بدون مو و فاقد ریش مشاهده خواهیم کرد.

تصویری از این مشخصات ظاهری:

پس با تفاصیر، قابلیتی که در بروزرسانی بعدی به بازی افزوده خواهد شد، می‌تواند برای علاقه‌مندان به ظاهر اولیه بایک، بسیار کاربردی باشد.

عنوان Assassin’s Creed Origins هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

نظر شما