شناسهٔ خبر: 22332504 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس پلیس آگاهی استان قم:

باند سارقان حرفه‌ای مغازه و خودروهای مدل‌پایین در قم دستگیر شدند

R7854/P41362/S6,62/CT12

رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری باند سارقان حرفه‌ای مغازه و خودروهای مدل‌پایین با هشت فقره سابقه سرقت در سطح استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد کرمی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از مغازه‌ها در سطح شهر مقدس قم سبب شد تا موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارگاهان پلیس آگاهی استان قرار گیرد.

وی افزود: مأموران با انجام یکسری تحقیقات و اقدامات پلیسی و اعزام گشت‌های محسوس و غیر محسوس موفق شدند دو نفر از سارقان حرفه‌ای در این زمینه را شناسایی کنند.

سرهنگ کرمی ادامه داد: با تلاش مأموران مخفیگاه سارقان نیز شناسایی و با کسب دستور از مقام قضائی اکیپی از مأموران به محل موردنظر اعزام شدند.

وی افزود: پس از رسیدن مأموران به محل یک نفر از سارقان قصد داشته با در دست داشتن یک سلاح سرد به مأموران حمله‌ور شده و فرار کند که در این امر ناکام مانده و مأموران در یک عملیات ضربتی سارق را دستگیر می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم اعلام کرد: مأموران از مخفیگاه متهم یک دستگاه خودرو مسروقه پراید را کشف و بلافاصله در یک عملیات غافلگیرانه دیگر همدست سارق نیز دستگیر می‌کنند.

سرهنگ کرمی ادامه داد: با به‌کارگیری یکسری تحقیقات پلیسی و ارائه مدارک و مستندات مربوطه، متهمان به هشت فقره سابقه سرقت، سرقت سه دستگاه خودرو پراید سفیدرنگ و سرقت جفت پلاک یک دستگاه خودرو پیکان در استان اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: تحقیقات درباره شناسایی سایر مالباختگان همچنان ادامه دارد. در نهایت پرونده‌ای در این باره تشکیل و متهمان با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

نظر شما