شناسهٔ خبر: 22310129 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس کشور در گرگان:

تسخیر لانه جاسوسی اوج شکستن قدرت استکبار جهانی بود

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس کشور، گفت: تسخیر سفارت آمریکا توسط دانشجویان خط امام در 13 آبان 58 اوج شکستن ابهت و قدرت استکبار جهانی بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری تقریب از گلستان،«حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی» در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که در مصلی بزرگ وحدت شهر گرگان برگزار شد، اظهار داشت: آمریکا با شرایطی که در ایران قبل از انقلاب ایجاد کرده بود، اصلا فکر نمی کرد سفارتش به اشغال جوانان دانشجو در آید.

وی گفت: امام خمینی (ره) روز 13 آبان را انقلاب دوم نامید، نوک تیز انقلاب امام به سمت استکبار جهانی بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس کشور، با اذعان به اینکه بعد از 13 آبان جهانیان فهمیدند که می توان با آمریکا مبارزه کرد، تصریح
انقلاب امام در حقیقت نگاه شکست ناپذیری قدرت غرب را در هم شکست و به دنبال استقلال کشور در تمامی زمینه ها بود
کرد: ملت ایران در این روز حرکت عظیم ایستادگی در برابر غرب را پایه ریزی کرد که در دنیا سابقه نداشت.

وی، افزود: انقلاب امام در حقیقت نگاه شکست ناپذیری قدرت غرب را در هم شکست و به دنبال استقلال کشور در تمامی زمینه ها بود.

به گفته وی؛در تمام دوران حکومت محمد رضا پهلوی کشور مستعمره غرب بود؛ زیرا اینگونه القاء شده بود که باید یک عده استعمارگر باشند و عده دیگر استعمار پذیر باشند.

حجت الاسلام شیرازی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی به دنیا نشان داد که اسلام برای همه مباحث زندگی بشر و حتی اداره جهان حرف برای گفتن دارد، ابراز داشت: اگر مسئولان و مردم کشورهای اسلامی تسلیم حرف اسلام شوند و به اسلام ناب محمدی (ص) برگردند، جهان تغییر خواهد کرد.

وی، ادامه داد: آنچه که امروز در عراق، سوریه، بحرین و یمن اتفاق افتاده، نشانگر این است که اگر امت اسلامی زیر بیرق اسلام حرکت کنند قدرت های غربی در برابر اراده ملت ها بیچاره خواهند بود.

به گفته وی؛ حرف امام این بود که می توان با دین بشریت را نجات داد و به ملت ها هویت مستقلی بخشید.
 
 

نظر شما