شناسهٔ خبر: 22163844 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

قهرمان ليگ برتر تيراندازي با کمان مشخص شد

در پايان رقابت‌هاي ليگ برتر خارج از سالن تيراندازي با کمان که در سايت تيراندازي با کمان مجموعه ورزشي آزادي برگزار شد, تيم پتروکيمياگرراد قهرمان اين رقابت‌ها شد.

صاحب‌خبر -

به نقل از روابط عمومي فدراسيون تيراندازي با کمان، در پايان پنحمين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر تيراندازي با کمان که به ميزباني پتروکيمياگرراد در سايت تيراندازي با کمان مجموعه ورزشي آزادي و در رشته‌هاي ريکرو و کامپوند زنان و مردان  برگزار شد، تيم پتروکيمياگرراد در جايگاه نخست ايستاد و تيم‌هاي آرمان و مس کرمان در جايگاه‌هاي دوم و سوم جدول رده‌بندي ليگ برتر تيراندازي با کمان قرار گرفتند.

در جدول رده‌بندي ليگ برتر تيراندازي با کمان و در بخش کامپوند بانوان، مس کرمان با 22 امتياز در جايگاه نخست ايستاد و تيم‌هاي پتروکيمياگرراد با 20 امتياز و ذوب‌آهن با 19 امتياز دوم و سوم شدند.

در جدول رده‌بندي ليگ برتر ريکرو بانوان، پتروکيمياکرراد با 14 امتياز اول شد و تيم‌هاي آرمان با 12 امتياز و شهرداري بندرعباس با 11 امتياز در جايگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در ريکرو مردان، تيم آرمان با 27 امتياز اول شد و تيم‌هاي پتروکيمياگرراد با 26 امتياز و نفت اميديه با 14 امتياز در جايگاه‌هاي دوم و سوم ايستادند. همچنين در بخش کامپوند مردان نيز تيم پتروکيمياگرراد با 24 امتياز در جايگاه نخست ايستاد و پاس ناجا با 23 امتياز و فولاد مبارکه سپاهان با 18 امتياز در جايگاه دوم و سوم جدول رده‌بندي ليگ برتر تيراندازي با کمان قرار گرفتند.

نتايج هفته پاياني ليگ برتر خارج از سالن در رشته‌هاي ريکرو و کامپوند زنان و مردان به شرح زير است:

ريکرو مردان
ميعاد بروجن 5 - هيئت کرمان صفر
پتروکيمياگرراد صفر - هيئت کيش صفر
پاس ناجا 3 - نفت اميديه 2
شهرداري بندرعباس صفر - هيئت يزد صفر

ريکرو بانوان
پاس طلايي 3 - ميثاق مهر 2
پتروکيمياگرراد صفر - هيئت کيش صفر
هيئت يزد صفر - شهرداري بندرعباس صفر
هيئت کرمان صفر - آرمان صفر

کامپوند مردان
هيئت يزد صفر - هيئت استان مرکزي صفر
نفت اميديه يک - شهرداري بندرعباس 4
فولاد مبارک سپاهان 3 - هيئت کرمان 2
پتروکيمياگرراد 3 - پاس ناجا 2
پاس طلايي صفر - دانشگاه آزاد صفر

کامپوند بانوان
شهرداري بندرعباس 2 - ذوب آهن اصفهان 3
پتروکيمياگرراد 5 - هيئت يزد صفر
بيمه ما يک -  مس کرمان 4

نظر شما