شناسهٔ خبر: 21868662 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

انحطاط و سقوط اخلاقی در میان مقامات آمریکایی؛

مقام آمریکایی: دولتمردان در واشنگتن مانند کودکان به یکدیگر توهین می‌کنند

افسر سابق جنگ روانی ارتش آمریکا با اشاره به درگیری لفظی دونالد ترامپ با رکس تیلرسون آن را نشان ضعف سیاستمداران آمریکایی دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از شبکه پرس تی وی، برخی گزارش ها حاکی است رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا، دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور را فردی دیوانه خوانده بود و ترامپ هم در پاسخ گفته بود اگر تیلرسون چنین سخنی گفته است باید هر دوی آنها آزمایش تعیین میزان بهره هوشی بدهند تا مشخص شود چه کسی باهوش تر است.

اسکات بنت، افسر سابق جنگ روانی ارتش آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری پرس تی وی گفت: «ما با گروهی کودک روبرو هستیم که مرتب به یکدیگر توهین می کنند و در یک جمله می توان گفت که این وضع بسیار ناراحت کننده است. البته این برای من تعجب آور نیست زیرا حدود پانزده سال در مورد موضوع انحطاط و سقوط اخلاقی در غرب به ویژه در آمریکا مطالعه کرده ام. این اتفاقی است که در نتیجه سیاست های اجتماعی آمریکا در حال رخ دادن است. به نظر من رکس تیلرسون فردی ترسو و خائن است. او زمانی که در پیشاهنگی پسران آمریکا (سازمان جوانان) فعالیت می کرد تلاش می کرد پسران جوان را به سوی همجنس بازی سوق دهد. دونالد ترامپ هم به نظر می رسد که هر روز بد و بدتر می شود. گروهی از کارشناسان انتظار داشتند وی با روسیه رابطه دوستانه برقرار کند و با کمک روسیه، داعش را از بین ببرد و یا با ایران روابط تازه ای برقرار کند. اما ترامپ با شگفتی بسیار هیچ یک از این کارها را انجام نداد و همانطور که پیشتر گفته ام دوران ریاست جمهوری ترامپ فقط برای یک دوره خواهد بود مشروط بر اینکه بتواند دوره فعلی را تا پایان ادامه دهد. ترامپ ممکن است هر لحظه استیضاح شود.»

بیشتر بخوانید:

اعلام آمادگی انجمن بین المللی تیزهوشان برای گرفتن «تست هوش» از ترامپ و تیلرسون!

ترامپ، تیلرسون را به چالش هوش دعوت کرد!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما