شناسهٔ خبر: 21768834 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

سردار رحیمی هفته ناجا را تبریک گفت

سردار حسین رحیمی گفت: در این هفته ناجا، هفته گرامیداشت امنیت پایداری است که به حول قوه الهی و رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری و تلاش همه سبز پوشان و سبز اندیشان نیروی انتظامی در سراسر کشور ایجاد شده است، امنیتی مطلوب که ایران اسلامی ما را به جزیره ثبات و آرامش تبدیل کرده است .

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

نیروی انتظامی امروز خود را مفتخر به تاییدات فرمانده معظم کل قوا می داند و همچنان از دریافت نشان "مجاهدان واقعی فی سبیل الله" به خود می بالد و خرسند از آن است که مولای و مقتدایشان آنان را به چنین افتخار بزرگی نایل فرموده اند و همچنان به میثاق خود در دفاع از حریم نظم و امنیت و جان و مال و ناموس مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

امروز نیروی انتظامی از نقطه صفر مرزی تا شهرها و روستا های بزرگ و کوچک متولی تامین نظم و امنیت کشور است و در این مسیر شهدای بسیاری را تقدیم کرده است و تمام قد در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی ایستاده است.

ما با خدای خود عهد بسته ام که به عنوان سربازان و مریدان مقام معظم رهبری گوش به فرمان آن حضرت، یار مظلومان و دشمن ظالمان باشیم و تا نثار جان خود در پای این میثاق شریف ایستاده ایم.

این هفته را به همه همکاران عزیز و خانواده های محترمشان تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق روز افزون شما را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج)  مسئلت می کنم.

 

نظر شما