شناسهٔ خبر: 21671623 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

اعتراف پسر 14 ساله به قتل ملیکا در خرابه

پسر 14 ساله به قتل ملیکا و سرقت گوشواره‌های او در هفتکل خوزستان اعتراف کرد. او برای مخفی کردن راز قتل، جسد دخترک را در خرابه‌ای دفن کرده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش جامجم، ساعت 19 سه شنبه گذشته، ملیکا برای بازی با دوستانش از خانه شان در کوی شهید ذوالفقاری هفتکل خوزستان خارج شد، اما پس از تاریکی هوا برنگشت. با طولانی شدن غیبت دخترک، خانواده اش جستوجو برای یافتن او را آغاز کردند، اما هیچ اثری از ملیکا نبود. خانواده ملیکا سپس موضوع را به پلیس خبر دادند و ماموران به جستوجو پرداختند و سرانجام ساعت 23 و 45 دقیقه همان روز، با کشف دمپایی دخترانه به یک ساختمان مخروبه رسیدند و جسد ملیکا را همانجا پیدا کردند. محل کشف جسد، صد متر با خانه مقتول فاصله داشت و عامل یا عاملان قتل آن را در یک اتاق شش متری دفن کرده بودند. بیرون بودن دست دخترک از خاک، باعث کشف سریع جسد شد. پس از کشف جسد، فرماندار هفتکل با بیان اینکه پدر و مادر ملیکا طلاق گرفته و او در خانه پدربزرگ مادریاش زندگی میکرد، گفت: محل کشف جسد مورد بررسی قرار گرفته و پزشکی قانونی درباره آزار دختربچه توسط قاتل نظر میدهد. کارآگاهان پلیس آگاهی خوزستان تحقیقات گستردهای را در این رابطه آغاز کرده و چند مظنون را دستگیر کردند تا اینکه پس از 72 ساعت، رئیس پلیس استان خوزستان از دستگیری قاتل ملیکا خبر داد.

آنطور که سردار عباسزاده اعلام کرده قاتل، پسر 14 سالهای است که با انگیزه سرقت گوشوارههای دختر بچه او را به قتل رسانده و جسدش را دفن کرده بود.

وی افزود: قاتل بعد از سرقت، ملیکا را خفه کرده و برای اینکه ردی از جنایت خود به جا نگذارد، جسد را دفن کرده بود.

این در حالی است که فرماندار هفتکل انگیزه قاتل را تاثیر از فضای مجازی عنوان کرد و درباره تجمع اهالی گفت: تجمع اهالی پس از دستگیری قاتل، به خاطر تشکر از نیروی انتظامی برای دستگیری سریع قاتل بود.

نظر شما