شناسهٔ خبر: 21509492 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده سپاه استان البرز:

شور وشعور حسینی موتور محرکه انقلاب اسلامی است

R41451/P1357/S6,50/CT11

فرمانده سپاه استان البرز گفت: شور و شعور حسینی سبب ایجاد تحرک و موتور محرکه انقلاب اسلامی بوده است و هر جا کم می‌آوردیم از این مولفه اثرگذار استفاده می‌کردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار سیدیوسف مولایی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان البرز با تبریک هفته دفاع مقدس  اظهار داشت: محرم و صفر  با محوریت عاشورا از زمان شکل‌گیری نهضت انقلاب اسلامی پشتوانه بزرگ این نهضت بوده است.

وی با بیان اینکه محرم و صفر هدایت‌گر و الهام‌دهنده و آگاهی‌بخش،کلید بحران‌ها و تهدیدات است، افزود: محرم و صفر نقش‌های چندگانه  پررنگ و اثرات مبارک دارد.

مولایی با بیان اینکه هر وقت کم آوردیم محرم و صفر ما را دور خود جمع کرده، بیان کرد: شجاعت و شهامت و از همه مهمتر دشمن‌شناسی از اثرات مبارک محرم در انقلاب اسلامی بوده و به عنوان نخ تسبیح است.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه رزمندگان از محرم و صفر خاطرات دیگری دارند و دو وجه متمایز از محرم و صفر وجود دارد گفت: شور و شعور حسینی سبب ایجاد تحرک و موتور محرکه انقلاب اسلامی بوده است و هر جا کم می‌آوردیم از این مولفه اثرگذار استفاده می‌کردیم و این موضوع به ما کمک می‌کرد.

مولایی با بیان اینکه امیدواریم یادمان نرود که محرم تاثیر زیادی بر دفاع مقدس داشته است گفت: تلاش‌ها و رشادت‌های رزمندگان که در خون خود غلطیدند را نباید فراموش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما