شناسهٔ خبر: 21302477 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان اعلام کرد

برپایی ۲ هزار و ۶۰۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها در استان اصفهان

R41346/P41362/S6,51/CT12

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی ۲ هزار و ۶۰۰ پایگاه استان اصفهان آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به‌نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان اصفهان حمیدرضا شیران با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها هرساله به‌منظور توسعه فرهنگ انفاق و نوع‌دوستی در سراسر کشور برگزار می‌شود، اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها در آستانه بازگشایی مدارس به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان در روزهای 23 و 24 شهریور و 19 مهرماه برگزار می‌شود.

​وی با اشاره به بازگشایی مدارس هم‌زمان با ماه محرم و برپایی پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها با شعار«مهر در انتظار همدلی» افزود: امسال نیز مانند سال‌های گذشته در روزهای 23 شهریور در پایگاه‌های کمیته امداد، 24شهریور درمیعادگاه نماز جمعه و 19 مهر در سطح مدارس استان برگزار می‌شود.

​مدیر کل کمیته امداد اصفهان با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از یک میلیارد و 400 میلیون تومان برای دانش‌آموزان تحت حمایت جمع‌آوری شد، بیان کرد: بیش از 600 میلیون تومان کمک‌های نقدی و بیش از 800 میلیون تومان کمک‌های غیر نقدی در قالب جشن عاطفه‌ها به دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت استان کمک شده است.

وی با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها با هدف مشارکت گروه‌های مختلف جامعه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود اقتصادی، اجتماعی برگزار می‌شود، افزود: ترویج سنت حسنه انفاق، رفع نیاز دانش‌آموزان بی‌بضاعت و ایجاد فضای پرنشاط و مطلوب برای تأمین نیازهای تحصیلی فرزندان نیازمند از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشن است.

انتهای پیام/

نظر شما