شناسهٔ خبر: 21091429 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

در نشست خبری بنیاد غدیر؛

برنامه‌های دهه امامت و ولایت اعلام شد

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر اظهار داشت: برنامه‌ها در دو بخش است که بخش اول ناظر بر گرامیداشت این دهه و ترویج این ایام است که جشن و سرور و تجلیل از سادات است و بخش دوم برنامه‌های فرهنگی ساز و نعنویت ساز است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، نشست خبری اعلام برنامه های دهه امامت و ولایت در داخل و خارج از کشور با حضور حسین ظریف منش مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر و اصحاب رسانه در ساختمان بنیاد پیش از ظهر امروز (سه شنبه 7 شهریور ماه) برگزار شد.
ظریف منش با اشاره به جایگاه واقعه غدیر در جهان اسلام ابراز داشت: این پیام رسول اکرم(ص) است که حاضران به غایبان و پدران به فرزندان تا روز قیامت پیام غدیر را برسانند. بنابراین این رسالت همچنان پابرجا است. شعار امسال این دهه هم لبیک یا رسول الله(ص) است.
وی با بیان اینکه نامگذاری دهه امامت و ولایت بر اساس فلسفه حدیث و روایات حدیث مبتنی بر ایام غدیر است، گفت: ایام این دهه به ترتیب به نام های ولایت، بندگی و اطاعت؛ ولایت و مردمسالاری دینی؛ ولایت، بصیرت، دشمن ستیزی، ولایت، محور وحدت اسلامی؛ روز قرآن و عترت؛ ولایت و هدایت و عزت اسلامی؛ ایثار ، دفاع از حریم ولایت؛ ولایت، مهدویت و عدالت؛ غدیر، امامت و ولایت نامگذاری شده است.
مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر اظهار داشت: برنامه ها در دو بخش است که بخش اول ناظر بر گرامیداشت این دهه و ترویج این ایام است که جشن و سرور  و تجلیل از سادات است و بخش دوم برنامه های فرهنگی ساز و نعنویت ساز است که درصدد هستیم که سطح دانش و معرفت جامعه را نسبت به غدیر افزایش دهیم.

در حال تکمیل..../

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما