شناسهٔ خبر: 20817926 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

هفته نخست لیگ برتر انگلیس

مدافع عنوان قهرمانی، ۹ نفره در خانه باخت/ رونی بعد از ۱۳ سال دوباره برای اورتون گل زد

دیدارهای هفته نخست لیگ برتر انگلیس با شکست خانگی مدافع عنوان قهرمانی و گلزنی کاپیتان تیم ملی انگلیس در اولین بازی رسمی خود در دومین دوره حضورش در اورتون همراه ادامه پیدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین روز از هفته نخست لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) 5 دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها، چلسی در خانه با نتیجه 3 بر 2 برابر برنلی تن به شکست داد تا دفاع از عنوان قهرمانی اش را ناامید کننده آغاز کند.

در این دیدار، دروازه چلسی که از دقیقه 14 با اخراج مستقیم گری کیهیل 10 نفره بازی می کرد، در دقایق 24 و 43 توسط سم ووکس و در دقیقه 39 توسط استفن وارد، باز شد. در دقیقه 69 یکی از این گل های را آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی جدید آبی پوشان لندن که در دقیقه 59 به جای میچی باتشوای به میدان رفت، جبران کرد اما امیدهای آبی پوشان لندن برای فرار از شکست با اخراج دومین بازیکن آنها، سسک فابرگاس که در دقیقه 81 دومین کارت زردش را گرفت، کمرنگ شد و حتی گل دقیقه 87 داوید لوئیز هم نتوانست مانع از باخت خانگی آبی های لندن شود.

به این ترتیب چلسی نه تنها از اولین بازی اش در فصل جدید لیگ برتر امتیازی کسب نکرد، بلکه دو بازیکن کلیدی اش را برای هفته دوم لیگ برتر از دست داد.

در دیگر بازی مهم امروز، اورتون با تک گل دقیقه 45 وین رونی میهمانش استوک سیتی را شکست داد. وین رونی که تابستان امسال از منچستر یونایتد به اورتون برگشت، بعد از 13 سال دوباره برای آبی پوشان منطقه مرسی ساید انگلیس گلزنی کرد.

در سایر بازی های امروز لیگ برتر، کریستال پالاس در خانه 3 بر صفر به هادرزفیلد تازه صعود کرده باخت، مصاف ساوتهمپتون و سوانزی در ورزشگاه سنت ماری بدون گل خاتمه یافت و وست بروموویچ با یک گل میهمانش بورنموث را شکست داد.

در ادامه بازی های هفته اول لیگ برتر انگلیس، از ساعت 21 منچسترسیتی میهمان برایتون، یکی دیگر از تیم های تازه صعود کرده به لیگ برتر خواهد بود.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما