شناسهٔ خبر: 2019780 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس راهنمایی و رانندگی رشت:

طرح روان‌سازی ترافیک تاسوعا و عاشورای حسینی در رشت اعمال می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان رشت با بیان اینکه طرح روانسازی ترافیک تاسوعا و عاشورای حسینی در ورود‌های شهر رشت اعمال می‌شود، گفت:طرح هشدار ترافیک و رعایت ایمنی به هیئت‌های این شهرستان ارائه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ حسین محمدپور ظهر امروز در جلسه ساماندهی ترافیک این شهرستان ویژه تعطیلات محرم، با اشاره به هماهنگ‌های انجام شده برای روان‌سازی ترافیک در تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار کرد:در بحث ترافیک و بازگشایی راه‌ها در ایام محرم، نیاز به گستره کار در رشت برای ساماندهی ترافیک احساس می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی روسای ایستگاه‌های تابع و بخشی تابعه، افزود: در جلسات راهنمایی و رانندگی نقاط ضعف سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت،
طرح ساماندهی ترافیک ایام محرم در شهرستان رشت اعمال می‌شود.

طرح ترافیک ایام محرم در رشت تدوین شد

رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان رشت با تاکید بر اینکه پیش بینی لازم براساس استعداد نیروی و کاستی‌ها به صورت طرح ترافیک ایام محرم نوشته شد،گفت: به دلیل کمبود نیرو طبق مکاتبات با مرکز نیروی کمکی به اختصاص داده شد.

محمدپور با اشاره به هماهنگ‌های به عمل آمده برای بستن مسیرهای رفت و آمد هیئت‌ها، افزود: 25 دستگاه جرثقیل از جرثقیل داران برای این امر اختصاص یافته است.

وی با تاکید بر اینکه طرح آماده باش 100 درصدی نیروهای راهنمایی و رانندگی آغاز شده است، خاطرنشان کرد:طبق تجربیات گذشته در ایام تعطیلات همشهریان از استان‌های دیگر وارد گیلان می‌شوند.

طرح روانسازی ترافیک تاسوعا و عاشورای حسینی در  ورود‌های شهر رشت اعمال می‌شود

رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان رشت با بیان اینکه این امر سبب ایجاد ترافیک در رینگ کمربندی از امروز بعداز ظهر می‌شود، گفت: برنامه‌ریزی برای کنترل این بخش پیش‌بینی شده است.

محمدپور با اشاره به اینکه طرح هشدار ترافیک و رعایت ایمنی به هیئت‌های استان ارائه شده است، تصریح کرد: محدوده ترافیک بالا در شهر رشت در روزهای تاسوعا و عاشورا در شهر رشت در میدان شهدای ذهاب،دانای علی و مصلای رشت است.

انتهای پیام/ آ

نظر شما