شناسهٔ خبر: 1997518 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

کمالوند بعد از باخت گسترش فولاد مقابل تراکتور سازی:

دربی تبریز بدون حاشیه و جذاب برگزار می شود

تبریز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با اشاره به اینکه دربی تبریز با دربی ها دیگر کاملا متفاوت است، افزود: دربی تبریز بدون حاشیه و جذاب برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند شامگاه جمعه بعد از باخت تیمش برابر تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امیدوارم تراکتورسازی در لیگ امسال قهرمان شود، افزود: بازی فوق العاده ای بود و بدون شک تماشگران از بازی امروز لذت بردند چراکه هر تیم بیش از ۱۰ موقعیت گل زنی داشتند.

وی سپس با اشاره به اینکه دربی تبریز با دربی ها دیگر کاملا متفاوت است، افزود: دربی تبریز بدون حاشیه و جذاب برگزار می شود.

کمالوند با تاکید بر اینکه بعد از دقیقه ۲۰ بازی تا آخر خوب ظاهر شدیم، ادامه داد: بازی جوانمردانه ای شاهد بودیم ولی نتیجه بازی می توانست متعادل تر باشد.

وی همچنین با بیان اینکه از شکست گسترش فولاد ناراحت هستم، گفت: باید این نتایج را جبران کنیم ولی من هرگز دنبال مقصر نبوده ام.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با تاکید بر اینکه چند بازیکن جدید در نیم فصل به ترکیب ما اضافه می شود، گفت: ۵ بازیکنی که گسترش در ابتدای این فصل گرفته از تیم های سقوط کرده بوده و چند بازیکن دیگر نیز از تیم های لیگ دو و سه به این تیم آمده اند که نشان می دهد این تیم خوب بسته نشده است.

برچسب‌ها:

نظر شما