شناسهٔ خبر: 1996025 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جمهوری‌اسلامی | لینک خبر

هفته سيزدهم ليگ برتر فوتبال(جام خليج‌فارس) پرسپوليس با برد پيكان در كورس قرار گرفت

صاحب‌خبر -
ديدار تيم‌هاي پيكان و پرسپوليس با برتري يك بر صفر سرخ‌پوشان به پايان رسيد.
هفته سيزدهم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال از ساعت 15:15 روز پنج‌شنبه با ديدار تيم‌هاي پيكان و پرسپوليس به ميزباني ورزشگاه تختي و در حضور حدود 10 هزار و پانصد تماشاگر برگزار شد كه در نهايت با نتيجه يك بر صفر به سود پرسپوليس به پايان رسيد.
در حالي كه نيمه اول با تساوي بدون گل به پايان رسيد در نيمه دوم پرسپوليس باز هم كار را هجومي آغاز كرد. در دقيقه 50 و روي يك ضربه ايستگاهي كه با ارسال هادي نوروزي همراه شد، محمدنوري با دخالت مدافعان پيكان، توپ را به كرنر زد كه روي ضربه كرنر ارسالي نيز رضا حقيقي با ضربه سر در يك صحنه مشكوك، توپ را به دستان مدافعان پيكان زد كه داور در اين صحنه اعتقادي به پنالتي نداشت تا اين تصميم داور، اعتراض شديد پرسپوليسي‌ها را به همراه داشته باشد.
در دقيقه 53 محمد نوري يك بار ديگر صاحب فرصتي خوب شد كه ضربه پاي چپ وي را مهدي رحمتي مهار كرد.
پرسپوليس در 15 دقيقه نخست نيمه دوم بازي را در دست داشت و براي كسب 3 امتياز همچنان به تلاش خود بيشتر از نيمه دوم ادامه مي‌داد.
در دقيقه 74 روي ارسال اميد عاليشاه، محمد نوري با ضربه سر پرسپوليس را از حريف پيش انداخت و تك گل پرسپوليس را به ثمر رساند.
محمد صالحي قضاوت اين ديدار را برعهده داشت. وي در اقدامي عجيب در دقيقه 44:30 سوت پايان نيمه اول را زد.
داور مسابقه علاوه بر محمدنوري به هادي نوروزي و محسن بنگر از پرسپوليس نيز كارت زرد نشان داد. همچنين داور به سيدعلي حسيني نيز از پيكان كارت زرد داد.
فولاد ملوان را برد
همچنين تيم فوتبال فولاد خوزستان با پيروزي مقابل ملوان در هفته سيزدهم ليگ برتر به رده دوم جدول صعود كرد.
فولاد خوزستان و ملوان در ورزشگاه غدير اهواز به مصاف يكديگر رفتند كه اين بازي در نهايت با پيروزي يك بر صفر فولاد خوزستان به اتمام رسيد.
در حالي كه بازي بدون گل در حال اتمام بود سروش رفيعي در دقيقه 91 توانست از روي نقطه پنالتي دروازه ملوان را باز كند تا شاگردان دراگان اسكوچيچ مقابل تيم سابق اين مربي به پيروزي برسند.
با اين نتيجه فولاد خوزستان 24 امتيازي شد و هم امتياز با تراكتورسازي تنها به خاطر تفاضل گل كمتر در رده دوم قرار گرفت. ملوان هم با 9 امتياز در رده پانزدهم جدول قرار دارد.

نظر شما