شناسهٔ خبر: 19945059 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

مایکروسافت: دلایل سونی برای رد پیشنهاد بازی کردن میان پلتفرمی «ناسالم» است

همان‌طور که قبلا به‌اطلاع شما رساندیم، مدیر اجرایی سونی در پاسخ به این‌که که چرا این شرکت پیشنهاد مایکروسافت مبنی بر پشتیبانی از قابلیت بازی کردن میان‌پلتفرمی اعلام نمود که سونی با اتصال PSN به اکس‌باکس لایو، از افرادی که با بچه‌های سرویس خودش از دیگر سرویس‌ها روبه‌رو می‌شوند کنترلی ندارد و نگران وضع بازی‌بازان کم‌سن و سالش است. حال این جواب سونی از طرف مایکروسافت واکنشی را به‌همراه داشته است. برای دریافت اطلاعات بیش‌تر با گیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

صاحب‌خبر -
مایکروسافت: دلایل سونی برای رد پیشنهاد بازی کردن میان پلتفرمی «ناسالم» است

همان‌طور که قبلا به‌اطلاع شما رساندیم، مدیر اجرایی سونی در پاسخ به این‌که که چرا این شرکت پیشنهاد مایکروسافت مبنی بر پشتیبانی از قابلیت بازی کردن میان‌پلتفرمی اعلام نمود که سونی با اتصال PSN به اکس‌باکس لایو، از افرادی که با بچه‌های سرویس خودش از دیگر سرویس‌ها روبه‌رو می‌شوند کنترلی ندارد و نگران وضع بازی‌بازان کم‌سن و سالش است. حال این جواب سونی از طرف مایکروسافت واکنشی را به‌همراه داشته است. برای دریافت اطلاعات بیش‌تر با گیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

شب گذشته و در مصاحبه‌ی رئیس اکس‌باکس، فیل اسپسنر با وب‌سایت جاینت بابم، او به این پاسخ از طرف سونی واکنش نشان داد. البته فیل اسپنسر اسم دقیق مدیر اجرایی سونی (رایان) را به‌کار نبرد، ولی اعلام کرد نظرات او برای کل صنعت بازی‌سازی ناسالم است. او همچنین با اعلام نظر رایان درباره‌ی این‌که مایکروسافت برای امن نگه داشتن کاربرانش تلاش کافی را نمی‌کند مشکل داشت.

من عاشق این هستم که بازی‌بازان با هر کنسولی بتوانند به‌یکدیگر متصل باشند. این حقیقت که فردی ادعا می‌کند مایکروسافت به‌نحوی از بازی‌بازانش در Minecraft مراقبت نمی‌کند… نه تنها از منظر دید مایکروسافت، بلکه از منظر دید کل این صنعت،  این نظر ناسالم است و من نمی‌دانم چرا باید چنین ادعایی مطرح شود. کل بحث بر سر موضوع امنیت است و این‌که مایکروسافت به‌نحوی این موضوع مهم را در اولویت اولش قرار نمی‌دهد و صادقانه بگویم، با سسیستم کنترل والدین‌مان در اکس‌باکس لایو و هرکار دیگری که در این مورد انجام داده‌ایم، نشان داده‌ایم که موضوع امنیت برای ما از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

پس از همه‌ این‌ها اسپنسر در نهایت گفت که درها هنوز هم به‌روی سونی باز هستند و آن‌ها هم می‌توانند همانند نینتندو و مایکروسافت برای اکس‌باکس وان و نینتندو سوئیچ، قابلیت بازی میان‌پلتفرمی را برای کاربران خود به‌ارمغان بیاورند.

آرزوی من این است که آن‌ها هم به این مهمانی ملحق شوند چون فکر می‌کنم این کار اقدامی عالی برای بازی‌بازان خواهد بود.

مایکروسافت در جریان کنفرانس خود در مراسم E3 2017 اعلام کرد که برای بازی Minecraft، قابلیت بازی میان پلتفرمی بین اکس‌باکس وان و نینتندو سوئیچ به‌وجود آمده است.

برچسب‌ها:

نظر شما