شناسهٔ خبر: 1993536 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حواشی دیدار گسترش فولاد و تراکتورسازی/۳

خبرنگاران فیلمبردار شدند/ حوصله هوادار سر رفت

خبرگزاری تسنیم: تعدادی از خبرنگاران با استقرار در خارج از جایگاه خبرنگاران به فیلمبرداری از دربی فوتبال تبریز پرداختند تا صحنه هایی از مسابقه را ثبت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، دیدار دو تیم گسترش فولاد تبریز و تراکتورسازی در حالی از ساعت 16 و 50 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود که این دیدار حواشی در پی دارد:

*پس از گل های تراکتورسازی بلندگوی ورزشگاه بازیکنان این تیم را با تشویق بوندسلیگایی همراهی کرد که هواداران نیز 3 بار گلزنان را تشویق کردند که پس از گل گسترش فولاد بلندگوی ورزشگاه این تشویق را تکرار کرد که هواداران سکوت کردند ولی دقایقی بعد جابر انصاری را 3 بار تشویق کردند تا تفاوتی بین تیم های تبریزی قائل نشوند.

*هواداران حاضر در ورزشگاه هر چند دقیقه یک بار شعار «آذربایجان تیملری فرق المز رهلری» را تکرار کردند تا بر اتحاد تیم های تبریزی تاکید کنند.

*هواداران تراکتورسازی حروف انگلیسی نام تیمشان را جدا جدا به ورزشگاه آوردند و با نصب آن ها به یکدیگر پرچم بزرگ تیمشان را برافراشته کردند.

*تعدادی از خبرنگاران با استقرار در خارج از جایگاه خبرنگاران به فیلمبرداری از دربی فوتبال تبریز پرداختند تا صحنه هایی از مسابقه را ثبت کنند.

*دقایق پایانی نیمه نخست که بازی سرد و کسل کننده در جریان بود هواداران با روشن کردند فلشر تلفن های همراه خود باعث ایجاد شور و هیجان شدند.

*در بین دو نیمه در ورزشگاه یادگار امام تبریز مداحی انجام شد.

*با آغاز نیمه دوم نیمکت نشینان دو تیم شروع به گرم کردن کردند.

انتهای پیام/ ب

نظر شما