شناسهٔ خبر: 19896547 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

E3 2017 | عنوان Assassin’s Creed: Origins فاقد بخش چندنفره خواهد بود

طبق گفته سازندگان بازی، عنوان Assassin’s Creed: Origins فاقد بخش چندنفره خواهد بود.

صاحب‌خبر -
E3 2017 | عنوان Assassin’s Creed: Origins فاقد بخش چندنفره خواهد بود

طبق گفته سازندگان بازی، عنوان Assassin’s Creed: Origins فاقد بخش چندنفره خواهد بود.

محتوای چندنفره بخش عظیمی بود که درسال ۲۰۱۰ به عنوان Assassin’s Creed: Brotherhood اضافه شد، و درواقع بطرز جذابی خوب کار شده بود. با این حال، چند وقتی می‌شود که سری Assassin’s Creed فاقد بخش چندنفره بوده و بنظر می‌رسد نسخه بعدی سری یعنی Assassin’s Creed: Origins نیز بدون بخش چندنفره باشد. درطول برگزاری پنل اختصاصی بازی در نمایشگاه E3 از اشرف اسماعیل (Ashraf Ismail) کارگردان Assassin’s Creed: Origins سوال شد که آیا این نسخه از بازی دارای بخش چندنفره خواهد بود یا خیر؟

اسماعیل درپاسخ گفت: موضوع اصلی این نیست! او به این نکته اشاره داشت که بازی آن‌ها یک تجربه فردی (تک‌نفره) خواهد بود، و تمرکز اصلی آن برروی داستانی است که درمورد پروتاگونیست بازی و ریشه‌های انجمن برادری قاتلان است. و زمانی که ویژگی‌ها و قابلیت‌های آنلاینی برای بخش کمپین Assassin’s Creed: Origins درنظر گرفته شده (یوبی‌سافت درآینده راجع به این بخش توضیح خواهد داد)، اما بازی شامل بخش چندنفره آنلاین نخواهد بود.

باتوجه به اینکه سیستم مبارزات سری در نسخه Origins دست‌خوش تغییرات بسیاری شده، منطقی بنظر می‌رسد که یوبی‌سافت دوست نداشته باشد بخش چندنفره معمولی موجود در نسخه‌های پیشین را به این نسخه بیاورد. قصد آن‌ها تنها تمرکز برروی بخش تک‌نفره و داستانی است که می‌خواهند روایت کنند.

عنوان Assassin’s Creed: Origins قرار است درتاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ (۵ آبان ۱۳۹۶) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر گردد. سایر اخبار مرتبط با این عنوان درجریان مراسم E3 را می‌توانید در گیمفا مشاهده نمائید:

نظر شما