شناسهٔ خبر: 19895116 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

E3 2017 | نمایش گیم‌پلی بازی Detroit: Become Human

بازی Detroit: Become Human برای اولین بار در کنفرانس سونی در E3 2016 معرفی شد و بازی‌بازان و طرفداران بازی های استودیوی کوانتیک دریم و کارگردان مشهور آن، یعنی آقای دیوید کیج را بسیار خوشحال و شادمان کرد. اگر بازی های استودیوی کوانتیک دریم را بازی کرده باشید، حتما با سبک و سیاق آن‌ها آشنایی دارید؛ عناوینی متمرکز برروی داستان درگیر کننده و شخصیت های قدرتمند که بازی‌باز را به خود جذب می‌کند. Detroit: Become Human نیز از این قاعده جدا نیست.

صاحب‌خبر -
E3 2017 | نمایش گیم‌پلی بازی Detroit: Become Human

بازی Detroit: Become Human برای اولین بار در کنفرانس سونی در E3 2016 معرفی شد و بازی‌بازان و طرفداران بازی های استودیوی کوانتیک دریم و کارگردان مشهور آن، یعنی آقای دیوید کیج را بسیار خوشحال و شادمان کرد. اگر بازی های استودیوی کوانتیک دریم را بازی کرده باشید، حتما با سبک و سیاق آن‌ها آشنایی دارید؛ عناوینی متمرکز برروی داستان درگیر کننده و شخصیت های قدرتمند که بازی‌باز را به خود جذب می‌کند. Detroit: Become Human نیز از این قاعده جدا نیست.

در جریان کنفرانس سونی در E3 2017، بازی Detroit: Become Human نمایش مفصل و خوبی داشت و با این که داستان بازی به نظر پیچیده و مفهومی است، اما توانستیم دید خوبی نسبت به آن پیدا کنیم. داستان بازی Detroit: Become Human در زمان آینده رخ می‌دهد؛ جایی که انسان ها و اندروید ها با یکدیگر و با یک هارمونی آشکار زندگی می‌کنند. این وضعیت به همین شکل باقی نمی‌ماند و اتفاقات ناخوشایندی رخ می‌دهد. به نظر می‌رسد با داستانی احساسی، پیچیده و درگیر کننده ای طرف باشیم؛ درست به مانند دیگر ساخته های استودیوی کوانتیک دریم.

در کنار شخصیت های جدیدی که در نمایش جدید بازی نشان داده شدند، اولین و شاید اصلی ترین شخصیت بازی Detroit: Become Human، یعنی Kara نیز به تصویر کشیده شد. این شخصیت در ابتدا در یک دموی فنی در GDC 2012 به نمایش درآمد. جایی که کوانتیک دریم با انتشار یک دموی فنی و فوق‌العاده نشان داد که چقدر جلوتر از زمان حال حرکت می‌کند و دست به هنرنمایی می‌زند. متاسفانه Kara در نمایش گیم‌پلی جدید بازی که در نمایشگاه E3 2017 به صورت زنده نشان داده می‌شود، حضور ندارد اما این ویدیو، دید بسیار خوبی نسبت به گیم‌پلی بازی در اختیارتان قرار خواهد داد.

شما می‌توانید از اینجا به نمایش بازی Detroit: Become Human در کنفرانس خبری سونی در E3 2017 دسترسی داشته باشید.

همچنین می‌توانید در زیر، نمایش گیم‌پلی بازی Detroit: Become Human را تماشا و دانلود نمایید. لازم به ذکر است که آقای دیوید کیج، سرپرست استودیوی کوانتیک دریم و کارگردان بازی Detroit: Become Human نیز در این پخش زنده حضور دارد و توضیحاتی را در مورد بازی و نمایش آن ارایه می‌دهد.

دانلود ویدیو با رزولوشن ۱۰۸۰p

دانلود ویدیو با رزولوشن ۷۲۰p

دانلود ویدیو با رزولوشن ۴۸۰p

نظر شما