شناسهٔ خبر: 1988337 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

خطیبی در گفتگو با مهر:

به سه امتیاز بازی با گسترش فولاد نیاز داریم

تبریز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه تیمش نیازمند سه امتیاز مصاف با گسترش فولاد است، گفت: تلاش می کنیم که موقعیت تیم خود در صدر جدول را حفظ کنیم و برای این کار باید برابر گسترش فولاد به پیروزی برسیم.

صاحب‌خبر -

رسول خطیبی شامگاه پنج شنبه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر در تبریز اظهار داشت: این بازی مصاف دو تیم همشهری است که هر دو برای فوتبالدوستان تبریز قابل احترام هستند، با این حال هواداران می خواهند که یک بازی تماشاگر پسند را از سوی هر دو تیم ببینند.

وی ادامه داد: تیم ما به سه امتیاز این بازی نیاز دارد و برای اینکه در صدر جدول بمانیم، ناچار به پیروزی در بازی جمعه خواهیم بود. ما در این بازی خالد شفیعی را به دلیل اخراج در بازی با پیکان در اختیار نداریم اما دیگر بازیکنان آماده دیدار روز جمعه هستند.

خطیبی گفت: ما پس از باخت مقابل پیکان در هفته دوازدهم، ریکاوری بسیار مناسبی داشتیم و تاثیر ان را هم در بازی با سایپا در جام حذفی دیدیم. پس از دیدار با سایپا نیز تمرینات تیم به خوبی انجام شده و اکنون آماده بازی با گسترش فولاد هستیم.

دیدار تیم های گسترش فولاد و تراکتورسازی موسوم به دربی سرخابی های تبریز، از چارچوب بازی های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۶:۵۰  روز جمعه ۹ آبان در ورزشگاه یادگار امام (ره) این شهر برگزار خواهد شد.

نظر شما