شناسهٔ خبر: 19841710 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

E3 2017| گیم‎پلی بازی Anthem بر‎روی ایکس‎باکس ایکس نمایش داده شد

امروز در طی کنفرانس مایکروسافت BioWare از ip جدید خود گیم‎پلی خارق و العاده‎ای به نمایش گذاشت. گیم‎پلی کاملا عالی به نظر می‎رسد و مخلوطی از سبک نقش آفرینی و چند نفره است. همچنین اطلاعاتی از داستان بازی گفته شد و نیز بازی، جهانی بسیار بزرگ خواهد داشت. بازیکن با کاراکتر ساخته شده به دست خود با شجاعت تمام در بیرون از دیوار از نسل بشر محافظت می‎کند و با یک زره پیشرفته به نام javelin پوشیده شده است. بازی در سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم های پلی‎استیشن ۴، ایکس باکس وان، رایانه های شخصی و همچنین با پشتیبانی ویژه برای ایکس‎باکس وان ایکس عرضه خواهد شد پس مدت زمان زیادی باید برای آن صبر کرد. اکنون تریلر Anthem که بر روی ایکس‎باکس وان ایکس نمایش داده شد را مشاهد کنید:

صاحب‌خبر -
E3 2017| گیم‎پلی بازی Anthem بر‎روی ایکس‎باکس ایکس نمایش داده شد

امروز در طی کنفرانس مایکروسافت BioWare از ip جدید خود گیم‎پلی خارق و العاده‎ای به نمایش گذاشت.
گیم‎پلی کاملا عالی به نظر می‎رسد و مخلوطی از سبک نقش آفرینی و چند نفره است. همچنین اطلاعاتی از داستان بازی گفته شد و نیز بازی، جهانی بسیار بزرگ خواهد داشت.
بازیکن با کاراکتر ساخته شده به دست خود با شجاعت تمام در بیرون از دیوار از نسل بشر محافظت می‎کند و با یک زره پیشرفته به نام javelin پوشیده شده است.
بازی در سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم های پلی‎استیشن ۴، ایکس باکس وان، رایانه های شخصی و همچنین با پشتیبانی ویژه برای ایکس‎باکس وان ایکس عرضه خواهد شد پس مدت زمان زیادی باید برای آن صبر کرد.
اکنون تریلر Anthem که بر روی ایکس‎باکس وان ایکس نمایش داده شد را مشاهد کنید:


دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p | دانلود با کیفیت ۷۲۰p | دانلود با کیفیت ۴۸۰p

برچسب‌ها:

نظر شما