شناسهٔ خبر: 19789661 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

ماموستا راستی: امنیت ما با ترقه‌بازی به‌هم نمی‌خورد

صاحب‌خبر -
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، ماموستا محمدامین راستی ضمن تسلیت به بازماندگان شهدایی که به ناحق خونشان در حوادث تروریستی تهران ریخته شد، اظهار داشت: همه ما به‌شدت حملات تروریستی تهران را محکوم می‌کنیم.

وی گفت: ریشه تروریست‌ها و این حملات تروریستی از عربستان صعودی است و هیچ‌شکی در آن نیست و این حوادث نتیجه سفر اخیر آمریکا بود.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به هدف دشمنان نظام در حوادث تروریستی تهران تصریح کرد: تروریست‌ها چون می‌دانند که ایران از امنیت و آرامش کامل برخوردار است می‌خواهند این امنیت و آرامش کنونی را برهم بزنند و همه آنها از طرف آمریکا، اسرائیل و عربستان صعودی مأموریت دارند.

وی گفت: وظیفه مردم ایران اسلامی در برابر این حملات تروریستی این است که صبور و شکیبایی خود را از دست ندهند و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند با ترقه‌بازی امنیت و آسایش کشور به‌هم نمی‌خورد.

ماموستا راستی افزود: حملات تروریست‌ها در تهران به‌ هیچ‌‌وجه تاثیری در امنیت پایدار نظام جمهوری اسلامی ندارد چراکه همه مردم ایران هوشیار و نیروهای نظامی و امنیتی به‌جد سعی و تلاش کردند و اهداف شوم آنها را خنثی کردند.

وی اظهار کرد: اگر این امنیت و آرامش کنونی کشور و مدافعان حرم نبودند هم‌اکنون ما دچار مشکل بودیم.

برچسب‌ها:

نظر شما