شناسهٔ خبر: 19345830 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

اخبار کوتاه خارجی

صاحب‌خبر -
 

رضا شکاری همبازی سردار آزمون شد
بازیکن جوان تیم ذوب آهن اصفهان پس از کش و قوس های فراوان بالاخره به تیم روستوف روسیه پیوست.
به گزارش “ورزش سه”، رضا شکاری جوان اول تیم ذوب آهن که مدتها درگیر عقد قرارداد با تیم روستوف روسیه بود بالاخره موفق به این کار شد و با امضای قراردادی سه ساله به این تیم روسی پیوست. او دو روز پیش راهی روسیه شد، پس از عقد قرارداد با تیم روستوف، دیشب راهی تهران شد تا راهی اردو تیم ملی جوانان شود و به همراه این تیم در رقابت های جام جهانی حضور پیدا کند. این بازیکن به دلیل قراردادی که با ذوبی ها داشت برای جدایی از این تیم مشکلاتی را پیش روی خود می دید اما در نهایت با مسئولان این تیم به توافق رسید و جدیدترین لژیونر فوتبال ایران نام گرفت. روستوف پیش از این سردار آزمون و سعید عزت اللهی را به خدمت خود در آورده بود و از این دو بازیکن آزمون هنوز هم برای این تیم به بازی می پردازد و عزت اللهی هم به صورت قرضی راهی باشگاه آنژی روسیه شد.

منچستر یونایتد و آژاکس فینالیستهای لیگ اروپا
تیم فوتبال منچستر یونایتد با وجود تساوی در دیدار برگشت مقابل سلتاویگو در مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ اروپا به فینال این مسابقات صعود کرد.
به گزارش مهر، دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ اروپا پنجشنبه شب برگزار شد و در پایان تیم های منچستر یونایتد و آژاکس جواز حضور در دیدار نهایی این مسابقات را کسب کردند. تیم منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف سلتاویگو اسپانیا رفت و برابر این تیم یک بر یک متوقف شد. مروانه فلینی در دقیقه ۱۸ برای شیاطین سرخ گلزنی کرد اما فاکوندو رونکاگلیا در دقیقه ۸۵ کار را به تساوی کشاند. شاگردان مورینیو که در بازی رفت هم پیروزی یک بر صفر را کسب کرده بودند در مجموع برتری ۲ بر یک را رقم زدند و به فینال صعود کردند. در دیگر بازی تیم لیون فرانسه میزبان آژاکس هلند بود و این تیم را ۳ بر یک شکست داد.تیم آژاکس در بازی رفت پیروزی ۴ بر یک را جشن گرفته بود و در مجموع ۵ بر ۴ پیروز شد تا حریف منچستر یونایتد در دیدار فینال شود.

رئال مادرید حریف یوونتوس در فینال «کاردیف»
تیم فوتبال رئال مادرید با وجود شکست ۲ بر یک در دیدار برگشت مقابل اتلتیکو مادرید در مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا به فینال این مسابقات صعود کرد و حریف یوونتوس شد.
به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال اتلتیکو مادرید و رئال مادرید دیدار برگشت خود در مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را در ورزشگاه ویسنته کالدرون برگزار کردند که در پایان تیم اتلتیکو ۲ بر یک برنده شد. با این نتیجه رئال مادرید راهی فینال شد. رئال مادرید که بازی رفت را
۳ بر صفر برده بود در مجموع ۴ بر ۲ برنده شد و به فینال این مسابقات راه پیدا کرد تا حریف یوونتوس در دیدار پایانی شود.رئالی ها از این فرصت برخوردار هستند تا در صورت قهرمانی به نخستین تیمی تبدیل شوند که از عنوان خود دفاع کرده است. فینال لیگ قهرمانان اروپا ۱۳ خرداد در شهر کاردیف، کشور ولز برگزار می شود.

جدایی نیمار از بارسلونا جدی شد
احتمال جدایی مهاجم برزیلی از بارسلونا وجود دارد.
به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از موندو دپورتیوو، مشاجره ۱۰ روز پیش نیمار با خوان کارلوس اونسوئه برای باشگاه بارسلونا مشکل‌ساز شد. این اتفاق چند روز بعد توسط روزنامه کاتالانی فاش شد. دستیار لوییس انریکه از نیمار خواسته بود که تمرکزش روی بازی‌ها باشد و نه مسائل دیگر. این موضوع سبب ناراحتی نیمار شد. بعد از آن مشاجره‌ای بین این دو نفر به وجود آمد. نیمار ادعا کرد در صورت ماندن اونسوئه، بارسلونا را ترک خواهد کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما