شناسهٔ خبر: 19186345 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در تماس های تلفنی با استاندار گلستان و ۲ وزیر صورت گرفت؛

دستور ویژه جهانگیری برای رسیدگی به مصدومان و محبوسان انفجار معدن

معاون اول رئیس جمهوری بر ضرورت رسیدگی فوری به مصدومان حادثه انفجار معدن زمستان یورت در آزادشهر استان گلستان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهوری، اسحاق جهانگیری عصر امروز- چهارشنبه- پس از جلسه هیات دولت و اطلاع از حادثه انفجار معدن ذغال سنگ زمستان یورت در آزادشهر استان گلستان، در تماس تلفنی با استاندار گلستان و وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان جزئیات این حادثه قرار گرفت و خواستار بررسی ابعاد مختلف و علل وقوع این حادثه قرار گرفت.

معاون اول رئیس جمهوری ضمن اعلام همدردی با حادثه دیدگان و خانواده های آنان، از استاندار گلستان خواست با فوریت و به صورت ویژه بستری و درمان کارگران و معدنکاران آسیب دیده را در دستور کار خود قرار دهند و همه ظرفیت ها و امکانات امدادی استان را برای یافتن کارگران محبوس شده بکار گیرند.

جهانگیری همچنین در تماس تلفنی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از دکتر ربیعی نیز خواست مسائل درمانی کارگران معدن زمستان یورت و جبران خسارات وارد شده به آنان را با جدیت پیگیری کند.

معاون اول رئیس جمهوری از مراکز درمانی و نیروهای امدادی استان هم خواست به صورت ویژه به رسیدگی به حادثه دیدگان انفجار معدن زمستان یورت بپردازند و از هیچ اقدامی برای کمک کارگران عزیز فروگذار ننمایند.
 

نظر شما