شناسهٔ خبر: 1847456 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

وزير ارتباطات در کنفرانس سران مختار 2014 اعلام کرد:

آمادگي ايران براي همکاري مشترک و سرمايه گذاري در پروژه هاي ICT

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در کنفرانس سران مختار اتحاديه جهاني مخابرات در کره جنوبي آمادگي ايران براي همکاري مشترک و سرمايه گذاري در پروژه هاي ارتباطات و فناوري اطلاعات را اعلام کرد.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج، دکتر واعظي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات درسخنراني خود در کنفرانس سران مختار اتحاديه جهاني مخابرات در کره جنوبي با اشاره به حضور فعال و موثر جمهوري اسلامي در ITU آمادگي کشور براي همکاري مشترک و سرمايه گذاري در بخش زيرساخت ها و خدمات مخابراتي پروژه هاي ارتباطاتي و فناوري اطلاعاتي را اعلام کرد.
وزير ارتباطات همچنين با ارايه عملکرد يک سال گذشته در زمينه مخابرات و فناوري اطلاعات و دو برابر شدن پهناي باند داخلي، با بيان سياست هاي ICT کشور، به تشريح اقدامات صورت گرفته در زمينه ايجاد شبکه ملي اطلاعات و تلفن همراه نسل سوم و چهارم پرداخت.
گفتني است؛ بالغ بر 3 هزار نماينده از کشورهاي مختلف جهان در اين کنفرانس شرکت دارند که اين رويداد بزرگ ترين رويداد در سطح وزراي ارتباطات کشورهاي دنيا محسوب مي شود.
کنفرانس سران مختار اتحاديه جهاني مخابرات هر چهار سال يک بار برگزار و سياست هاي کلان اتحاديه را مورد بررسي و تدوين قرار مي دهد.

نظر شما