شناسهٔ خبر: 1802162 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون،

ساره جوانمردی: گرفتن طلای تپانچه خفیف آرزویم بود

دارنده مدال طلای مسابقات تیراندازی بازیهای پاراآسیایی اینچئون گفت: از اینکه بعد از 30 سال مدال طلای این رشته را به دست آوردیم بسیار خوشحالم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به بازی‌های پاراآسیایی، ساره جوانمردی پس از کسب نخستین مدال تیرندازی بعد از 30 سال گفت: برای نخستین بار در تفنگ خفیف شرکت کردم و از اینکه بعد از 30 سال مدال طلای این رشته را نیز به دست آورم بشیار خوشحالم.

وی افزود: رکورد فینال جهان را نیز جابجا کردم و احساس می‌کنم خستگی هفت ماه تلاش بی وقفه را از تن بیرون کردم. گرفتن طلای این رشته آرزویم بود.

اولین بانوی طلایی ایران در بازی های پارااسیایی در رشته تفنگ خفیف موفق شد با رکورد 192/8 مدال تاریخی رشته تیراندازی را در رشته sh1a به دست آورد. جوانمردی فردا در رشته اصلی خود یعنی تپانچه p2 شرکت می‌کند.

دومین دوره بازی‌های پاراآسیایی اینچئون از 18 تا 24 اکتبر (26 مهر تا دوم آبان ماه) در اینچئون کره جنوبی برگزار می شود. در این دوره از رقابتها شش هزار شرکت‌کننده شامل 4500 ورزشکار و 1500 مسئول از 41 کشور جهان حضور پیدا خواهند کرد. کاروان ورزشی ایران با 204 ورزشکار شامل 145 مرد و 56 زن در 16 رشته در این بازیها حضور پیدا کرده است. کاروان ورزش ایران در دوره گذشته این بازیها که به میزبانی گوانگجو چین برگزار شد با کسب 23 مدال طلا، 17 مدال نقره و 20 مدال برنز به عنوان چهارمی دست پیدا کرده بود.

نظر شما