شناسهٔ خبر: 1757541 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

در دومين روز سفر هيأت تجاري بازاريابي لرستان رخ داد؛

مذاکره‌ مسوولان و بازرگانان لرستاني با اتحاديه‌ صنعتگران و توليدکنندگان روسيه

هيأت تجاري بازاريابي لرستان در دومين روز سفر خود با رئيس شورا و اتحاديه‌ صنعتگران و توليدکنندگان روسيه ديدار و گفت و گو کرد.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، در اين همايش که محل سالن اجلاس كنفدراسيون صنعتگران و كارفرمايان مسكو برگزار شد، "النا ولادميروونا"، نماينده‌ دوماي روسيه و رئيس كنفدراسيون مذکور، ضمن ابراز خوشحالي از حضور هيأت تجاري بازاريابي لرستان در مسکو، اعضاي روسي حاضر در جلسه را که شامل تجار و بازرگانان مرتبط با مزيت‌هاي اقتصادي لرستان دعوت شده بودند، معرفي نمود.
در ادامه؛ استاندار لرستان هم با قدرداني از اين دعوت و برپايي همايش اظهار داشت: استان لرستان ظرفيت‌هاي گوناگون و متنوعي در زمينه‌هاي مختلف دارد که مي‌تواند مبنايي براي همکاري‌هاي دوجانبه‌ي مفيد باشد.
هوشنگ بازوند به خلاء صنايع تبديلي در لرستان در حوزه‌هاي مختلف اشاره کرد و گفت: مشخصاً در اين زمينه سرمايه‌گذاران روسي مي‌توانند ورود پيدا کنند و از حمايت‌هاي همه‌جانبه‌ برنامه‌ريزي‌ شده در اين استان بهره‌مند شوند.
وي با تشريح اقتصاد رو به رشد لرستان و حضور سرمايه‌گذاران مختلف داخلي و خارجي جهت بهره‌مندي از فرصت‌هاي بي‌نظير اقتصادي در اين استان، تصريح کرد: فراهم نمودن امکان ميزباني از سرمايه‌گذاران روسي از اولويت‌هاي کاري جامعه اقتصادي لرستان هم در بخش دولتي و هم بخش خصوصي مي‌باشد.
رئيس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي خرم‌آباد هم با ارائه‌ گزارشي از سيماي اقتصادي و فعاليت‌هاي توليدي و خدماتي لرستان، بنگاه‌هاي صنعتي، توليدي و خدماتي لرستان را آماده‌ ارائه‌ محصولات و خدمات به بازار روسيه دانست و گفت: امروز شرايط بسيار خوبي در لرستان وجود دارد و زيرساخت‌ها و شرايط لازم براي تعاملات اقتصادي دو جانبه فراهم است.
در ادامه، اعضا هيأت تجاري بازاريابي لرستان به معرفي خود و زمينه‌ کاري‌شان پرداخته و با تغيير در ترکيب جلسه، به مذاکره‌ مستقيم و رو در رو با طرف‌هاي مرتبط خود در زمينه‌ فعاليت‌هاي ساختماني، ميوه و سبزيجات، گياهان دارويي، محصولات کشاورزي ارگانيک، معدني، ماشين‌آلات سنگين و نيمه‌سنگين و خدمات فني مهندسي پرداختند

نظر شما