شناسهٔ خبر: 1754343 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جمهوری‌اسلامی | لینک خبر

سيدحسن نصر‌الله: تصميم ما رويارويي با تكفيري‌هاست

صاحب‌خبر -

"سيد حسن نصر الله" دبير كل حزب‌الله لبنان رويارويي با تكفيري‌‌ها و تروريست‌ها را گزينه اين حزب خواند و تاكيد كرد كه با وجود همه تحولات درمنطقه مقاومت همچنان قوي بوده و تضعيف نشده است.
به گزارش روزنامه الاخبار، سيدحسن نصر‌الله در ديدار با شماري از افسران و نظاميان مقاومت اسلامي در منطقه "البقاع"، گفت: نبرد القلمون، اراده جنگ است و ما پا در ميدان اين نبرد خواهيم گذاشت و با توكل به خدا، كسي نمي‌تواند ما را شكست دهد.
وي با بيان اينكه راهي براي تسليم شدن در برابر اين دشمن تكفيري وجود ندارد، تاكيد كرد: جانفشاني‌هاي شهدا و دردهاي مجروحانمان پيروزي بزرگي را به ارمغان خواهند آورد... زيرا فرصت‌ها و موفقيت‌ها از فشارها حاصل مي‌شوند. اين همان چيزي است كه باعث پيروزي انقلاب اسلامي ايران و بيرون راندن اشغالگران از جنوب لبنان شد.
بر اساس اين گزارش، جلسه سيدحسن نصر‌الله با شماري از افسران و نظاميان مقاومت اسلامي در منطقه البقاع واقع در شرق لبنان و در سايه تشديد حملات تروريست‌ها بر ارتفاعات شهرك‌هاي اين منطقه تشكيل شده بود. سفر دبير كل حزب‌الله لبنان به منطقه البقاع با وجود خطرات احتمالي و تحولات امنيتي، داراي پيام‌هاي بسياري است كه از آن جمله مي‌توان به عزمش در رويارويي با تكفيري‌ها در مناطق مرزي، بالا بردن آمادگي (نظامي)، مهار پيامدهاي حملات اخير تروريست‌ها و تكفيري‌ها و همچنين بالا بردن روحيه رزمندگان اشاره كرد.
سيد نصر‌الله درباره عمليات هفته گذشته نيروهاي مقاومت اسلامي در مزارع اشغالي شبعا كه نيروهاي مقاومت مسئوليت آن را بر عهده گرفتند، گفت: اين عمليات پيامي براي برخي‌هاست كه اين موضوع به آنها ربط دارد. بر اساس اين پيام، مقاومت با وجود همه تحولات منطقه‌اي و تشكيل ائتلاف رسانه‌اي عليه داعش، همچنان قوي و حاضر در صحنه است و تضعيف نشده است.
دبير كل مقاومت اسلامي افزود: تجاوزي كه دشمن اسرائيلي در شهريور ماه گذشته در منطقه "عدلون" واقع در جنوب لبنان مرتكب شد و يك دستگاه شنود را كه مقاومت اسلامي آن را كشف كرده بود در هنگام تلاش براي تفكيك اجزاي آن، منفجر كرد، آن عمليات شهادت "حسن علي حيدر" را باعث شد و نشان داد كه اسرائيل به دنبال آزمايش توان مقاومت است. پاسخ اين حمله نيز در شبعا داده شد كه بر اساس گفته‌هاي يك منبع نظامي اسرائيل دو نفر در اين حمله تلافي جويانه زخمي شدند.

نظر شما