شناسهٔ خبر: 1745433 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه رسالت | لینک خبر

دانشجو:

محور اصولگرايان جامعتين بوده هست و خواهد بود

صاحب‌خبر -

وزير علوم دولت دهم اظهار کرد: محور اصولگرايان جامعتين بوده، هست و خواهد بود.
به گزارش خبرنگار سياسي ايسنا کامران دانشجو در حاشيه مراسم ختم دختر حجت‌الاسلام والمسلمين تقوي در جمع خبرنگاران در ارزيابي همايش وحدت اصولگرايان اظهار کرد: اين جلسه، جلسه بسيار خوبي بود و به لطف خدا امروز همگرايي اصولگرايان که يک اصل به شمار مي‌آيد در حال صورت گرفتن است.
وي با اشاره به اقدامات حجت‌الاسلام والمسلمين تقوي در ايجاد وحدت ميان اصولگرايان، خاطرنشان کرد: آقاي تقوي زحمات بسياري کشيده‌اند و همه را به دور هم جمع کردند و به لطف خدا همگرايي خوبي در راستاي کمک به کشور و بهره‌وري از نيروهايي که شايد به علت‌هاي مختلفي کنار گذاشته شده‌اند در حال انجام است و اميدوار هستيم که اين همگرايي روز به روز عميق‌تر شود.
اين فعال سياسي اصولگرا در ادامه با تأکيد بر اين‌که بحث همگرايي موضوعي است که براي کشور مورد نياز است، گفت: ما هيچ گاه به اين موضوع به صورت جناحي نگاه نمي‌کنيم بلکه به گونه‌اي نگاه مي‌کنيم که يک پتانسيلي در کشور وجود دارد و اين پتانسيل در راستاي آبادي و اعتلاي کشوراستفاده شود. آقاي تقوي نيز در حال تلاش هستند تا اين اقدام صورت بگيرد.
دانشجو همچنين اظهار کرد: اين همگرايي به هيچ وجه در راستاي تقابل با دولت نيست بلکه در راستاي کمک به تعالي و آبادي کشور است.
دانشجو در پاسخ به اين پرسش که آيا اين همگرايي مي‌تواند در ارائه ليست واحدي از سوي اصولگرايان بر انتخابات مجلس شوراي اسلامي تأثيرگذار باشد، تصريح کرد: تا به اين لحظه به هيچ وجه چه در جلسات خصوصي و چه در جلسات عمومي در مورد اين موضوع صحبتي مطرح نشده است. اصل موضوع ما اين است که همگرايي ميان نيروهايي که توانايي‌هاي لازم را دارند و اصولگرايي را طبق تعريفي که مقام معظم رهبري از اصولگرايي دارند قبول دارند ايجاد شود و از توان اين افراد که بسياري از آنها جوان و بسياري باتجربه هستند در راستاي تعالي کشور استفاده شود.
وزير علوم دولت دهم  در پايان در مورد وضعيت رهبري اصو‌لگرايان نيز گفت: از قديم محور اصولگرايان و آنهايي که گفتمان امام و انقلاب را قبول داشته‌اند جامعتين بوده هم‌اکنون نيز بر اين محور هستند و در آينده نيز بر اين محور خواهند ماند.

نظر شما