شناسهٔ خبر: 17095346 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

مراحل انتخاب استویچف به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال اعلام شد

اول فیلم، بعد مذاکره در تهران

سرمربی تیم والیبال ایران و اینک نام استویچف بلغاری که بیشتر از گزینه‌های دیگر شنیده می‌شود؛ فدراسیون والیبال مذاکراتش با این مربی را برای هدایت تیم ملی والیبال تایید کرده و رسانه‌های اروپایی از سفر استویچف به تهران خبر داده‌اند، اما محمود افشاردوست، دبیر فدراسیون والیبال می‌گوید: چند روز صبر کنید.

صاحب‌خبر -

افشاردوست درباره انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال می‌گوید: استویچف گزینه جدی ماست. او در حال دیدن فیلم بازی‌های تیم ملی در انتخابی المپیک و مسابقات لیگ برتر است، ضمن این که گاهی سوالاتی می‌کند و اطلاعاتی می‌گیرد. اگر اشتباه نکنم، تا هفته آینده استویچف به ما جواب می‌دهد. استویچف در مرحله نخست، فیلم بازی‌های ایران را نگاه می‌کند و بعد از توافق اولیه به تهران می‌آید تا مرحله دیگری از مذاکرات را با او آغاز کنیم. داورزنی به صورت مستقیم و گاهی با یک واسطه با این گزینه مذاکره می‌کند و فکر می‌کنم در این مذاکرات، بحث حضور سیچلو هم مطرح شده باشد.

دبیر فدراسیون والیبال با حمایت از سیچلو یک بار دیگر علاقه فدراسیون به این مربی را نشان می‌دهد. او می‌گوید: سیچلو اگر مربی تیم ملی هم نشود، تلاش می‌کنیم در بخش دیگری از حضور وی استفاده کنیم. تیم ملی نیاز به فردی مانند سیچلو دارد تا بتواند اطلاعات را به سرمربی انتقال دهد.

فدراسیون والیبال در حالی با استویچف، آخرین گزینه خود برای مربیگری ایران مذاکره می‌کند که پیش از این با آناستازی صحبت‌هایی را مطرح کرده بود، اما این مربی ایتالیایی در تازه‌ترین مصاحبه خود اعلام کرده است: من راضی نشدم، پیشنهاد ایران را قبول کنم و به فدراسیون والیبال ایران ایمیل زدم و از آنها تشکر کردم. اعلام کردم نمی‌توانم سرمربی آنها باشم. فدراسیون والیبال اعلام کرده بود به دلیل خواسته‌های مالی نامعقول آناستازی، او از فهرست کاندیدای سرمربیگری تیم ملی ایران خارج شده است.

نظر شما