شناسهٔ خبر: 16369019 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه هدف‌واقتصاد | لینک خبر

رضايت وزير صنعت از روند رو به رشد خدمات پس از فروش

صاحب‌خبر -

عضو شوراي سياستگذاري خودرو گفت : در جديدترين جلسه شوراي سياست گذاري خودرو برنامه هاي ارتقاء خدمات پس از فروش شرکتهاي ايساکو و سايپا يدک مورد بررسي قرار گرفت.

احمد نعمت بخش در گفتگو با خبر خودرو اظهار داشت : با آغاز سال جاري ، وزارت صنعت و معدن برنامه هاي سخت گيرانه اي را در راستاي جلب رضايت مشتريان براي شرکت هاي خدمات پس از فروش هدف گذاري نمود لذا شرکتهاي خدمات پس از فروش ايساکو و سايپا يدک در جلسه شوراي سياست گذاري خودرو پيشرفت برنامه هايشان را بر اساس اهداف مورد نظر ارائه نمودند ضمن اينکه طرح هاي جديد شرکت ها نيز در اين زمينه اعلام گرديد.

وي تصريح کرد : در جريان ارائه برنامه ها و طرح هاي جديد شرکت ها در جلب رضايت مشتريان ، شرکت ايساکو اعلام نمود که 100 نمايندگي اين شرکت شبانه روزي گرديده و براي دسترسي بهتر مشتريان به خدمات ، شيفت دوم را براي برخي نمايندگي ها راه اندازي نموده است.

وي افزود: همچنين مديرعامل شرکت ايساکو ضمن اعلام گزارش کاهش مراجعه به تعميرگاه ها ، از راه اندازي اپليکيشن موبايل ايساکو به منظور دسترسي راحت و آسان مشتريان به خدمات اين شرکت خبر داد .

دبير انجمن خودروسازان ايران با اشاره به گزارش شرکت هاي ايساکو و سايپا يدک از اقدامات صورت گرفته در جهت کسب رضايت مشتريان گفت : در اين جلسه شرکت ها اعلام کردند که موجودي انبار لوازم يدکي کليه نمايندگي ها در سراسر کشور به نرم افزار کامپيوتري مجهز و به نمايندگي مرکزي متصل است به طوري که در اين راستا موجودي انبار نمايندگي ها روزانه در کامپيوترها ثبت مي شود و براي جلب رضايت بيشتر مشتريان در صورتي که قطعه اي موجودي آن به حداقل برسد شرکت ها با اطلاعاتي که از سيستم به صورت آنلاين دريافت مي کنند قطعات را براي نمايندگي ها ارسال مي نمايند ضمن اينکه تسهيلاتي را نيز براي نمايندگي ها درنظر گرفته اند تا با فشار مالي مواجه نشوند .