شناسهٔ خبر: 15497019 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: کافه‌سینما | لینک خبر

در آستانه پوشش کامل مناظر‌ه‌های ترامپ-کلینتون، در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، در "کافه سینما"/ درباره این مناظره‌ها، شکل و قوانین‌اش، بیشتر بدانید

کافه سینما-سرویس رسانه: مناظره‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، از امروز آغاز می‌شود و کافه سینما در تدارک پوشش کامل این مناظره‌هاست. خوب است پیش از آغاز این اتفاق، درباره قوانین و شرایط‌ش بیشتر بدانیم.

صاحب‌خبر -

 

در بخش‌هایی از گزارش بی بی سی دراین‌باره آمده: کارزار انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۵ آغاز شد و حالا تنها شش هفته به انتخابات مانده است. اکنون دو نامزد نهایی حزب دموکرات و جمهوری‌خواهان مشخص شده‌اند.

- در این مرحله پیش از برگزاری انتخابات، سه مناظره انتخاباتی برگزار می‌شود و نخستین آنها دوشنبه شب به وقت آمریکا در حالی انجام می‌شود که دو رقیب در نظرسنجی‌ها به یکدیگر نزدیک شده‌اند.

- آنتونی زورچر، گزارشگر بی‌بی‌سی در آمریکا [گفت] برای هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ مناظره‌ها آخرین و بهترین امکان رساندن پیام‌شان به مردم است.

هیچ چیز به اندازه این مناظره‌ها به نامزدهای دو حزب کمک نمی‌کند که بتوانند توجه عموم مردم را به کارزار انتخاباتی‌شان جلب کنند.

این مناظره‌ها بیننده‌های بسیاری دارند یا مخاطبانش آنقدر هستند که برگزاری‌شان بر روی نگاه عمومی مردم به نامزدها تاثیرگذار باشد.

این امکان وجود دارد که مناظره دوشنبه شب میان هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ بتواند رکورد ۸۰ میلیون مخاطب را که در مناظره‌های رونالد ریگان و جیمی کارتر در سال ۱۹۸۰ به دست آمده بشکند.

- این مناظره‌ها در شش قسمت پانزده دقیقه‌ای برگزار می‌شود که هر کدام موضوعی متفاوت دارند. لستر هالت، گوینده شبکه ان‌بی‌سی این مناظره را مدیریت می‌کند.

مناظره روز دوشنبه ساعت ۹ به وقت محلی (چهار صبح تهران) در دانشگاه هوفسترا در لانگ‌آیلند نیویورک برگزار می‌شود.

در آغاز در هر بخش دو نامزد دو دقیقه فرصت خواهند داشت درباره موضوع مطرح شده صحبت کنند سپس در وقت باقیمانده باید به بحث با یکدیگر بپردازند.

- لستر هالت، گوینده شبکه ان‌بی‌سی این مناظره را مدیریت می‌کند.

مجریان مناظره‌های امسال انتخابات ریاست جمهوری زیر فشار امنیتی زیادی بوده‌اند. آقای ترامپ گفته است در مناظره‌ها تقلب می‌شود و هالت یک دموکرات است. این در حالی است که لستر هالت به عنوان یک رای دهنده جمهوری‌خواه ثبت نام کرده است.

 

نظر شما