شناسهٔ خبر: 1547224 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

عبدولي با ناداوري از صعود به فينال بازماند

سعيد عبدولي نماينده وزن 71 کيلوگرم تيم ملي کشتي فرنگي ايران در بازي هاي آسيايي کره جنوبي صبح امروز سه شنبه در مرحله نيمه نهايي رودر روي "جي هيون جونگ" از کره جنوبي قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

سعيد عبدولي نماينده وزن 71 کيلوگرم تيم ملي کشتي فرنگي ايران در بازي هاي آسيايي کره جنوبي صبح امروز سه شنبه در مرحله نيمه نهايي رودر روي "جي هيون جونگ" از کره جنوبي قرار گرفت. در وقت اول اين مبارزه عبدولي حريف را ضربه فني کرد اما با اعتراض مربي حريف و بازبيني فيلم مبارزه با نتيجه 6 بر 4 ادامه پيدا کرد.

در وقت دوم حريف کره اي توانست يک فن چهار امتيازي بزند و نتيجه مبارزه 8 بر 6 شود. به دنبال اين اتفاق حسن بابک به راي داوران اعتراض کرد اما مورد قبول واقع نشد و يک امتياز ديگر به حريف کره اي دادند تا نتيجه 9 بر 6 شود و در نهايت تلاش عبدولي به جايي نرسيد و نتوانست به فينال راه پيدا کند.

سعيد عبدولي پيش از اين پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل "ماکسات يرژپوف" از قزاقستان با نتيجه 4 بر يك به برتري دست يافت.

هفدهمين دوره بازي‌هاي آسيايي از 28 شهريور در اينچئون کره‌جنوبي آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پيدا مي‌کند. در اين دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسيايي در 36 رشته با يکديگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ايران نيز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در اين دوره از مسابقات شرکت کرده است.

نظر شما